عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وجود منطقه آزاد اینچه برون فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار خارجی خواهد بود

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در دیدار با هیئت بازرگانی و اقتصادی کشور آلمان :

وجود منطقه آزاد اینچه برون فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار خارجی خواهد بود

وجود منطقه آزاد اینچه برون فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار خارجی خواهد بود

جلسه نمایندگان تجاری و بازرگانی آلمان با مدیران ، مسئولین دستگاههای اجرایی و فعالین اقتصادی استان در محل اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی گرگان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان در جلسه نمایندگان تجاری و بازرگانی آلمان با مدیران ، مسئولین دستگاههای اجرایی و فعالین اقتصادی استان در محل اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی گرگان ، گفت : بعد از اجرایی شدن برجام فرصتهای خوبی برای جذب سرمایه گذار خارجی وشرکتهای خارجی ایجاد شد و استان گلستان بخاطر شرایط ویژه در زمینه های اقتصادی آمادگی جذب سرمایه گذار را دارد .

وی افزود : ازهمه مهمتراینکه ،  استان گلستان در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار گرفته که خلیج فارس را  از طریق مسیر ریلی به کشورهای آسیای میانه  وصل نموده و در استان گلستان این مسیر به منطقه آزاد اینچه برون ختم میشود ، که وجود منطقه آزاد اینچه برون فرصت خوبی برای جذب سرمایه گذار خارجی خواهد بود .

قوانلو گفت : با توجه به ظرفیتهای کشاورزی و تولید محصولات دام و طیور در استان ، شرکتهای خارجی از جمله شرکتهای آلمانی می توانند در منطقه آزاد در زمینه احداث صنایع مرتبط سرمایه گذاری داشته و برای صادرات به روسیه و آسیای میانه از این مسیر استفاده کنند ، زیرا یکی از شرایط ما برای سرمایه گذاری شرکتهای خارجی در ایران این است که باید محصولات تولیدی صادر شود و استان گلستان هم بخاطر قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب مکان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری خواهد بود .

وی اظهار داشت : دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت ،معدن و تجارت آماده هر گونه همکاری برای آماده سازی جهت جذب سرمایه گذاران و مشارکت در امر توسعه صادرات می باشد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .

قوانلو در پایان از هیئت آلمانی خواست تا با بازدید از صنایع و واحدهای تولیدی استان از نزدیک با توانمندیهای استان آشنا شده و اظهار امیدواری نمود ، این ارتباطات ادامه یافته تا منجر به نتایج مطلوب و ملموس گردد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 796
  • کد خبر : 29625