عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجراي سه برنامه ايمن سازي براي سه راهي كلاله در گلستان

معاون وزير راه و شهرسازي خبر داد:

اجراي سه برنامه ايمن سازي براي سه راهي كلاله در گلستان

اجراي سه برنامه ايمن سازي براي سه راهي كلاله در گلستان

 معاون برنامه ريزي و تجهيز منابع وزير راه و شهرسازي صبح امروز در حاشيه بازديد از پروژه در حال احداث سه راهي كلاله به خبرنگار واحد مركزي خبر از مركز گلستان، گفت: سه برنامه اجرايي كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت براي ارتقاي ايمني،كاهش تصادفات و ساماندهي تردد در محور فوق ديده شده است.

به گزارش روز يكشنبه اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"امير اميني" افزود: برنامه بلند مدت، احداث تقاطع غيرهمسطح است و برنامه ميان مدت، احداث تقاطع همسطح است كه بخشي از اقدامات آن بصورت مشترك با تقاطع غيرهمسطح انجام مي شود.

وي، برنامه كوتاه مدت آن را هم، ايمن سازي پروژه بيان كرد و گفت: در حال حاضر بخشي از اين عمليات انجام شده و همچنان تداوم دارد.

اميني اضافه كرد: طي نشستي كه امروز با مسوولان استان و شهرستان و نمايندگان مجلس برگزار شد بناست با توجه به نزديكي تعطيلات نوروز و در قالب برنامه كوتاه مدت؛ دوربرگرداني از نوع Uturn دست كم تا قبل از سفرهاي نوروزي در حدود 300 متر از سه راهي به سمت جنگل گلستان توسط شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور احداث شود.

معاون وزير راه و شهرسازي درباره منابع مالي مورد نياز پروژه هم اظهارداشت كه اعتبار اجراي اين عمليات از محل منابع ملي پيش بيني شده است.

پروژه سه راهي كلاله بخشي از پروژه در حال احداث بزرگراه مينودشت به جنگل گلستان است كه از مينودشت تا جنگل گلستان به طول 65 كيلومتر را شامل مي شود.

استان گلستان حدود پنج هزار كيلومتر راه ارتباطي دارد كه شامل 274 کیلومتر بزرگراه،730 کیلومتر راه اصلی، 254 کیلومتر راه فرعی و آسفالته و 3501 کیلومتر راه روستایی است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .