عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تعاون: ۲۱۰ برنامه ویژه دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود.


مدیرکل تعاون: ۲۱۰ برنامه ویژه دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون: ۲۱۰ برنامه ویژه دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: ۲۱۰ عنوان برنامه متنوع ویژه دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سعید مازندرانی در نشست با گروه خبری فجر گلستان که در گرگان برگزار شد، گفت: در سال جاری با تشکیل کمیته کارگری ستاد دهه فجر ۲۱۰ عنوان برنامه متنوع برای ایام دهه فجر در نظر گرفته‌شده که از این تعداد ۵۲ برنامه استانی، ۱۳۳ برنامه شهرستانی و ۲۵ برنامه ورزشی است.

وی تصریح کرد: بیشترین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده طیف‌های وسیعی مانند برنامه‌های افتتاحیه، برنامه‌های ورزشی، همایش علمی، یادواره شهدا و ... متناسب با جامعه کار، تعاون و تولید را شامل می شود تا باعث توانمندی جامعه کار و کارگری شود.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان گلستان از برگزاری یادواره شهدای کارگری در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: دیدار اعضای کمیته کارگری با خانواده شهدا، بازدید از واحدهای کارگری، مسابقات ورزشی کارکنان و کارگران، افتتاح دوخانه‌ بهداشت کارگری، افتتاح پنج تعاونی‌ جدید، واحدهای تولیدی و ... از جمله برنامه‌های دهه فجر سال جاری است.

مازندرانی اظهار کرد: سعی کردیم در تمام این برنامه‌ها قشر کارگر، کارفرما و ... را شرکت دهیم و از ظرفیت‌ واحدهای تولیدی هم بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در سال جاری نزدیک به ۱۰۹ تعاونی جدید ثبت کردیم و حدود ۸۹۰ نفر در این تعاونی‌ها مشغول به کارشده‌اند.

مازندرانی گفت: آذین‌بندی واحدهای کارگری، شرکت در مناسبت‌های دهه فجر، همایش بازاریابی و تعاملات شبکه‌ای در تعاونی‌ها، همایش جامعه کار و کارگران، نمایشگاه کتاب، ایستگاه‌های صلواتی، مسابقات علمی در بین جامعه کار و تولید دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دهه است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 646
  • کد خبر : 29760