عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل شرکت آبفار استان با فرماندار شهرستان کلاله


دیدار مدیرعامل شرکت آبفار استان با فرماندار شهرستان کلاله

دیدار مدیرعامل شرکت آبفار استان با فرماندار شهرستان کلاله

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در دیداری که با حضور مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت و برزگر فرماندار شهرستان کلاله در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد، روند تأمین آب شرب مردم روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفار گلستان در این دیدار اظهار داشت : دولت محترم تدبیر و امید عزم جدی برای کاهش مشکلات آب شرب روستاییان داشته و برنامه دقیق و مشخصی در این زمینه دارد که امیدواریم با استمرار اعتبارات صندوق توسعه ملی ، این مهم به سرانجام برسد.

در ادامه این دیدار مهندس شکیبافر با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله از افتتاح 9 پروژه آبرسانی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت حجم عملیات پروژه های فوق شامل حفر و تجهیز 4 حلقه چاه عمیق ، اجرای 10 کیلومتر خط انتقال ، احداث 3 باب مخزن بتنی به حجم 600 متر مکعب ، اجرای شبکه توزیع بطول 25 کیلومتر با نصب 312 مورد انشعاب و 3 مورد حصارکشی و محوطه سازی می باشد.

ایشان در پایان اظهار داشت: با افتتاح پروژه های فوق 1227 خانوار با جمعیتی بالغ بر 5470 نفر از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می گردند.

مهندس شکیبا فر هزینه اجرای پروژه های فوق را 43100 میلیون ریال برشمرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .