عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه صیانت از حقوق شهروندی در اداره کل راه آهن شمال شرق 2 برگزار شد


جلسه صیانت از حقوق شهروندی در اداره کل راه آهن شمال شرق 2 برگزار شد

جلسه صیانت از حقوق شهروندی در اداره کل راه آهن شمال شرق 2 برگزار شد

 جلسه صیانت از حقوق شهروندی با حضور نمایندگان و بازرسین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استانداری، معاونین و اعضای کمیته صیانت از حقوق شهروندی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 در محل اتاق جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 ، در این جلسه اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استانداری مطالبی پیرامون برنامه های 9 گانه صیانت از حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی ارائه کردند و عملکرد اداره کل راه آهن شمال شرق 2 را بسیار خوب و مناسب ارزیابی نمودند .

در ادامه دبیر و اعضای کمیته صیانت از حقوق شهروندی اداره کل راه آهن شمال شرق 2 درباره خدمات ارائه شده پیرامون صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمات در ایستگاه ها و قطارهای مسافری و حومه ای این حوزه سخنانی بیان نمودند و دستور العمل ومنشور حقوق شهروندی قرائت شد.

حقوق شهروندی ، یادآور حقوق و مسئولیت‌هایی شهروندان می باشد که در قانون پیش بینی و تدوین شده‌است . ازاین رو از دید شهری موضوع حقوق شهروندی، روابط مردم شهر، حقوق و تکالیف آنان در برابر یکدیگر و اصول و اهداف‌ و وظایف و روش انجام آن است.

در ادامه به سیاستها و راهبردهای صیانت از حقوق شهروندی ، آموزش و توانمند سازی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی ، آگاه سازی شهروندان، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان و ارتباطات مردمی و ... پرداخته شد.

در این راستا بازرسین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری از اقدامات و مجموعه عملکرد و مستندات تهیه شده اداره کل راه آهن شمال شرق 2 تقدیر و این اداره کل را یکی از دستگاههای خدمت رسان وتاثیر گذار عنوان نمودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1035
  • کد خبر : 29822