عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یک رتبه برگزیده و دو شایسته تقدیر سهم کانون گلستان در دوسالانه ی هنرهای تجسمی


یک رتبه برگزیده و دو شایسته تقدیر سهم کانون گلستان در دوسالانه ی هنرهای تجسمی

 یک رتبه برگزیده و دو شایسته تقدیر سهم کانون گلستان در دوسالانه ی هنرهای تجسمی

اعضای مراکز فرهنگی هنری گنبد و گرگان در بین برگزیدگان ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون در چهار بخش "نقاشی"، "خوشنویسی"، "سفال‌گری" و "عکاسی" با هدف ایجاد پیوند میان ادبیات و هنر و هم چنین شناسایی و تشویق اعضای ساعی و هنرمند برگزار شد که در این میان دانيال قلي پور و حنيفا انبياء اعضای مرکز شماره یک گنبد کاووس در بخش سفال گری با هدایت گری آنه محمد زاده از بین 150 اثر رسیده به دبیرخانه موفق به کسب رتبه برگزیده و شایسته تقدیر شدند.

هم چنین نیلوفر رحیمی عضو نوجوان مرکز شماره سه گرگان در بخش نقاشی با هدایت گری ربابه کلاتی از بین 1163 اثر رسیده به دبیرخانه به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

گفتنی است ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع "آداب و رسوم سرزمین مادری من" برگزار شده بود.

اسامی برگزیدگان این دوسالانه نیز در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .