عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح متمرکز 73 پروژه بخش کشاورزی استان گلستان در شهرستان گنبد


افتتاح متمرکز 73 پروژه بخش کشاورزی استان گلستان در شهرستان گنبد

 با حضور معاون تولیدات دامی وزیر جهادکشاورزی و دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان 73 پروژه بخش کشاورزی استان گلستان در شهرستان گنبد افتتاح شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در مراسم افتتاح متمرکز که در محل دامداری ۴هزار راسی شرکت دام دشت قابوس گنبد کاووس انجام شدگفت: امسال در دهه مبارک فجر تعداد ۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در بخش کشاورزی با اعتبارافزون بر ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

دکتر مختار مهاجر افزود: با افتتاح این پروژه ها ۵۲۷۰ خانوار از نعمت آن بهره مند و برای تعداد ۲۰۳ نفر اشتغال ایجاد می شود.

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم افتتاح متمرکز ۷۳ پروژه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در شهرستان گنبدگفت: امروز به لطف خداوند و زحمات دست اندرکاران و تولید کنندگان از کشور مصرف کننده به کشور صادر کننده تبدیل شدیم.

دکترحسن رکنی افزود: تولید شیر از مرز ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گذشته و ۶۵۰ هزار تن محصول لبنی در این ده ماه صادرات داشتیم همچنین هفتمین کشور تولید کننده مرغ در جهان هستیم و گلستان قطب تولید مرغ در کشور است .

وی در ادامه گفت: ۹۳۰ هزار تن تولید تخم مرغ در کشور است که شرایط بسیار خوبی داریم و در زمینه تولید عسل شرایط بسیار خوبی داریم و از صادرکنندگان این محصول هستیم .

معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در تولید گوشت قرمز به دنبال تولید بیشتر هستیم تا از واردات جلوگیری کنیم و در این رابطه لازم می دانم از تلاش و زحمات همکارانم در سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و مسولان استان گلستان قدردانی کنم که باعث ارتقای تولید در استان شدند و همچنین با افتتاح پروژه های بخش کشاورزی موجب اشتغال زایی و بهرمندی خانوارها شدند که جای سپاس دارد.

دکتر رکنی معاون تولیدات دامی وزیر به نمایندگی از وزیر جهادکشاورزی به همراه دکتر مهاجر رییس سازمان، و حجت الاسلام معصومی فر مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه ومعاونان از خانواده شهید مهاجری در گنبد بازدید کردند و با اهدای لوح سپاس به مادر شهید سیدمحمود مهاجری از همکاران جهادگر توسط دکتر رکنی معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی تقدیر شد.

در پایان این مراسم نیز دکتر رکنی معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی، دکتر مهاجر رییس سازمان، مهندس سمیعی معاون تولیدات دامی از واحد پرورش گوسفند آقای بسکی به ظرفیت ۲۰۰۰ راس در شهرستان مینودشت بازدید بعمل آمد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .