عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه طبیعت گردی در منطقه نمونه گردشگری محمد آباد کتول

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد:

آئین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه طبیعت گردی در منطقه نمونه گردشگری محمد آباد کتول

آئین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه طبیعت گردی در منطقه نمونه گردشگری محمد آباد کتول

 همزمان با گرامیداشت دهه ی مبارک فجر آیین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه طبیعت گردی در منطقه نمونه گردشگری روستای محمد آباد شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول سید میثم رییسی ،رییس این اداره گفت: همزمان با گرامیداشت دهه ی مبارک فجر آیین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه طبیعت گردی ابوالقاسم دوستی دیلمی در روستای کوهستانی ریگ چشمه با حضور فرماندار شهرستان و معاونت میراث فرهنگی اداره کل و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان برگزار گردید.

 رییسی افزود: اقامتگاهای طبیعت گردی و بوم گردی یکی از پروژه هایی است که در حوزه گردشگری بسیار حائز اهمیت میباشد و با توجه به استقبال مسافران و گردشگران در شهرستان علی آباد کتول وبه خصوص در منطقه نمونه گردشگری محمد آباد کتول ، نیازمند این است که چندین اقامتگاه بوم گردی ایجاد شود تا هم بتوانیم گردشگران را با بافت های سنتی و بومی منطقه آشنا کنیم و هم اینکه میزان اقامت و ماندگاری گردشگران را افزایش دهیم .

 رییسی در پایان یاد آور شد: برای ایجاد این پروژه یک میلیارد وسیصد میلیون تومان در نظر گرفته شده که با بهره برداری آن برای 30 نفر به طور مستقیم و 85 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

 

آئین کلنگ زنی پروژه اقامتگاه طبیعت گردی در منطقه نمونه گردشگری محمد آباد کتول

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .