عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح 9 پروژه آبرسانی روستایی شهرستان کلاله


افتتاح 9 پروژه آبرسانی روستایی شهرستان کلاله

افتتاح 9 پروژه آبرسانی روستایی شهرستان کلاله

مراسم افتتاح 9 پروژه آبرسانی روستایی شهرستان کلاله با حضور نماینده مردم شهرستان های کلاله ، مراوه تپه ، مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت آبفار استان، فرماندار ، بخشدار پیشکمر و اهالی روستاهای منطقه در روستای یل چشمه برگزار گردید.

مهندس غراوی نماینده مردم شهرستان های کلاله ، مراوه تپه مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: خوشحالیم با تلاش مسئولین 9 روستای دیگر شهرستان را بعد از سالها ، از شبکه آبرسانی برخوردار شدند و کاری بزرگ در حوزه ارائه خدمت برای مردم انجام شد که 3 روستای آن برای اولین بار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند

وی تصریح کرد : طوری برای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد که وجدانمان راحت باشد.

مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان هم گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و همه این کارها با تلاش همه همکارانم به بار نشسته است.

وی تاکید کرد: این خدمت بدون منت برای رضایت خدا در جهت رفاه مردم می باشد.

وی گفت: طرح آبرسانی روستایی از محل صندوق توسعه ملی به انجام رسیده است.و با اتفاق خوبی که افتاد ، استفاده از اعتبارات توسعه ملی از صد روستای فاقد آب شرب استان ، 17 روستا امسال دارای آب شرب بهداشتی شدند.

شکیبا فر گفت: افتتاح 40 پروژه با هزینه انجام شده 18 میلیارد و هشتصد میلیون تومان، همچنین آغاز عملیات اجرایی برای ۹ روستا با اعتبار 4 میلیارد و 700 میلیون تومان از جمله اقدامات در این ایام مبارک است.

وی در ادامه از طرحهای کلاله گفت و اظهار داشت: 9 طرح روستایی در کلاله داشته ایم که بیش از چهار میلیارد تومان اعتبار هزینه شد و ضمن اینکه 4 روستا با حدود هفتصد خانوار از نعمت آب شرب بهره مند شدند با بهره برداری از این 9 طرح کیفیت و کمیت آب شرب حدود بیست روستا در شهرستان ارتقا می یابد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان در پایان گفت: با این اقدامات شاخص برخورداری آب روستایی از62/2درصد به 69/5 درصد افزایش یافت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .