عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و دادگستری استان

به مناسبت ایام ا...دهه فجر صورت گرفت؛

تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و دادگستری استان

 به مناسبت ایام ا...دهه فجر تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و دادگستری استان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان٬ مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان باحضور در دادگستری استان تفاهم نامه همکاری با ریاست دادگستری استان را امضا کرد.

حجت الاسلام رسولی معاونت فرهنگی دادگستری استان دراین زمینه گفت: با توجه به ازدیاد مراجعان به اماکن و محافل قضایی و ضرورت اطلاع دهی به آنان درجهت کاهش آسیب ها راه اندازی ایستگاه مطالعه و تقویت کتابخانه دادگستری بسیار حائز اهمیت است.

رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار گفت: مطالعه در ایجاد توسعه و توسعه پایدار نقش مهمی ایفا می کند وکاهش جرایم درجوامع توسعه یافته بیانگر کاربرد وکارکرد مطالعه است. قوانلو در ادامه از کتابخانه ها به عنوان یک مجموعه فرهنگی یاد کرد که در کاهش آسیبهای اجتماعی برای خود رسالت بزرگی قائل است.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز ضمن تبریک ایام دهه فجر و تشکر از همکاری کتابخانه ها از مدیرکل کتابخانه ها به واسطه همکاری تشکر کرد. هادی هاشمیان افزود: ما درحوزه شهر نشینی وزندگی آپارتمان نشینی با آسیبهای متعدد مواجه هستیم که اگر فرهنگ سازی شود و با مطالعه به آگاهی های لازم در این زمینه بپردازیم شاهد کاهش آسیبها خواهیم بود.

اجرای مجازاتهای جایگزین حبس ازجمله موارد مهمی بود که رئیس دادگستری استان برآن تاکید کرد. وی دراین زمینه افزود: پیشتر نیز درشهرستان گنبد سید قاسم نقی زاده موسوی قاضی گنبدی دراین حوزه اقدامات فرهنگی انجام داده بود و راه اندازی ایستگاه مطالعه به عنوان نقطه پایلوت در سه نقطه انجام می پذیرد که با همکاری کتابخانه های عمومی استان به تمام ۱۸نقطه دراستان راه اندازی می شود.درپایان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به همراه رئیس کل دادگستری استان به رونمایی از ایستگاه های مطالعه پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .