عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمايشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگي كانون پرورش فكري در گرگان گشايش يافت


نمايشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگي كانون پرورش فكري در گرگان گشايش يافت

نمايشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگي كانون پرورش فكري در گرگان گشايش يافت

در نهمين روز از ايام ا... دهه فجر نمايشگاه و فروشگاه عرضه محصولات كانون با حضور مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گلستان، مديركل حوزه هنري، معاون كتاب خانه هاي عمومي، نماينده فرهنگي عرضه محصولات كانون و كارشناس آموزش و پرورش استان در شهرستان گرگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، درآيين گشايش اين فروشگاه عبدالرضا چراغعلي از كانون پرورش فكري به عنوان يكي از ظرفيت هاي مهم و تاثيرگذار فرهنگي در استان نام برده و بيان داشت: جلب مشاركت بخش خصوصي در اختصاص فضاي مناسب در مركز شهرستان گرگان و راه اندازي فروشگاه و نمايشگاه هاي فرهنگي بستر بسيار مناسبي است تا كودكان و نوجوانان و خانواده هاي آن ها بيش از پيش با كانون و فعاليت هاي و توليدات آن آشنا شوند.

مديركل امور اجتماعي استانداري توسع فرهنگ مطالعه و افزايش سطح آگاهي كودكان و نوجوانان را جزو اقدمات موثر كانون برشمرده و تصريح كرد كه بيان پيام هاي تربيتي و اخلاقي با بهره گيري از كتاب و ديگر ابزار فرهنگي عاملي موثر در كاهش آسيب هاي اجتماعي خواهد بود.

در حاشيه اين مراسم عبدالرحيم سيفي در مصاحبه با خبرگزاري پانا اعلام داشت: با افتتاح نمايشگاه و فروشگاه عرضه محصولات كانون در شهرستان گرگان تعداد فروشگاه هاي كانون گلستان به 5 مركز افزايش يافته و اميدواريم كه با جلب مشاركت بخش خصوصي و ديگر نهادهاي فرهنگي بتوانيم در ساير شهرستان هاي استان نيز شاهد افتتاح فروشگاه و نمايشگاه عرضه محصولات كانون باشيم.

وي گفت: راه اندازي اين مراكز علاوه بر معرفي كانون ظرفيت بسيار خوبي براي توسعه و ترويج فرهنگ كتا‌ب‌خواني و پرورش نسلي خلاق و نوآور خواهد بود.

ايشان هم چنين از رضايت مندي زبان آموزان و اولياي آن ها به دليل ارائه كتاب هاي كانون زبان ايران در اين فروشگاه خبر داده و افزود: محصولات كانون متناسب با سن مخاطبان توليد شده و حاوي پيام هاي بلند تربيتي و اخلاقي است و همين امر باعث جلب اعتماد خانواده ها به كانون و محصولات آن شده است.

ارائه گزارش از چگونگي راه اندازي اين فروشگاه و تعداد محصولات ارائه شده توسط سليماني نماينده فرهنگي عرضه محصولات كانون، خوانش دل نوشته توسط يكي از اعضاي مركز فرهنگي هنري شماره يك گرگان و اهداي هديه به اين عضو از ديگر برنامه هاي آيين گشايش دومين نمايشگاه و فروشگاه محصولات كانون درگرگان بود.

گفتني است تاكنون تعداد 5 فروشگاه و نمايشگاه دائمي عرضه توليدات فرهنگي كانون در شهرستان هاي گرگان، گنبد كاووس، بندرگز و آق قلا راه اندازي شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .