عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خط دوم انتقال فاضلاب شهر بندرگز در دهه فجر 95 به بهره برداری رسید

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

خط دوم انتقال فاضلاب شهر بندرگز در دهه فجر 95 به بهره برداری رسید

خط دوم انتقال فاضلاب شهر بندرگز در دهه فجر 95 به بهره برداری رسید

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان همزمان هفتمین روز ایام ا.. دهه مبارک فجر خط دوم انتقال فاضلاب شهر بندرگز با حضور ریاست سازمان برنامه وبودجه استان،فرماندار شهرستان بندرگز ، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

 معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در آئین افتتاحیه خط دوم انتقال شهر بندرگز هدف از اجرای این پروژه را افزایش جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب به منظور بالا بردن سطح بهداشت عمومی و استفاده چندباره از منابع آب و استفاده از پساب خروجی به عنوان آب کشاورزی و نیز جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی بیان نمود.

مهندس ابوالفضل رحیمیافزود خط انتقال دوم فاضلاب شهر بندرگز به طول 4 هزار و 500 متر با لوله 500 میلیمتر پلی اتیلن تاسیسات فاضلاب شهر بندرگز و با اعتبار 2 میلیاردو 550 میلیون تومان از از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان اظهار داشت اميد داریم با حمايت مسئولان و همکاری مردم شریف بندرگز شاهد توسعه طرح های فاضلاب و تحقق هدف بازچرخانی آب و پيشرفتهاي روز افزون در صنعت آب و فاضلاب استان باشيم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 661
  • کد خبر : 30672