عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شما نیروی انسانی و سرمایه جامعه هستید


شما نیروی انسانی و سرمایه جامعه هستید

شما نیروی انسانی و سرمایه جامعه هستید

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آق قلا در بازدید از زندان مرکزی گرگان، گفت: شما نیروی انسانی و سرمایه جامعه هستید

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: نوبخت رئیس دادگستری آق قلا ، فیروزجائی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آق قلا و روسای شعبه و دادیاران و بازپرس آق قلا وارد زندان گرگان شدند.

مسئولین حوزه قضایی آق قلا ضمن بازدید از قسمت های مختلف زندان در جمع مددجویان در یک دیدار چهره به چهره مسائل و مشکلات آنان را بررسی نمودند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آق قلا در جمع مددجویان زندان گرگان، گفت: امیدوارم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شده و زندانهای ما خالی شود ، ماهم وقتی نامه معرفی شما را به زندان میدهیم خوشحال نیستیم ولی باید تابع مقررات و قانون باشیم .

وی افزود شماها سرمایه های این نظام هستید و الان نباید در اینجا باشید و باید در صنعت جامعه نقش ایفا کرده و در کنار خانواده خود باشید.

فیروزجائی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آق قلا افزود: از فرصت پیش آمده استفاده نموده و اصلاح پذیری را الگوی خود قرار داده و موجبات اصلاح خود را فراهم نمائید.

وی در پایان افزود: انشالله هرچه سریعتر به خواست خداوند متعال آزاد شوید ولی تا زمانی که در زندان حضور دارید تابع مقرات باشید و نظم و انضباط این مکان را رعایت کنید و شهروند خوبی در زندان باشید تا بتوانید از امتیازات قانونی استفاده نمایید .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 696
  • کد خبر : 30737