عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیتهای فرهنگی اقوام در دانشگاه برگزار شد


همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیتهای فرهنگی اقوام در دانشگاه برگزار شد

همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیتهای فرهنگی اقوام در دانشگاه برگزار شد

همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار مبتنی بر ظرفیتهای فرهنگی اقوام، بیست و هفتم بهمن ماه در تالار خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

دبیر این همایش در مراسم افتتاحیه گفت: پس از امضای تفاهم نامه میان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، این همایشبرنامه ریزی و اجرا شد.

دکتر محمد هادی معیری افزود: برگزاری این همایش بین المللی، تجربه خوبی از ارتباط دانشگاه و بخش اجرا بود و امیدواریم بتوانیم در ادامه این ارتباطها را قوی تر بکنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تاکید کرد: حدود 250 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است که از میان آنها 198 مقاله مورد پذیرش هیأت داوران قرار گرفت.

وی یادآور شد: در همایش بین المللی توسعه گردشگری پایدار، 10 مقاله به صورت شفاهی، 40 مقاله به ضورت پوستری و مابقی مقالات در قالب CD به علاقمندان ارائه شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر نجفی نژاد ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: پس از برگزاری شایسته جشنواره بین المللی اقوام که امسال در استان گلستان برگزار شد، تصمیم گرفتین همایشی بین المللی با درنظرگرفتن اقوام گلستان برگزار کنیم و توانستیم با همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و سایر نهاد ها این کار را انجام بدهیم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .