عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر استاندار از فنی وحرفه ای بعنوان دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت


تقدیر استاندار از فنی وحرفه ای بعنوان دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت

تقدیر استاندار از فنی وحرفه ای بعنوان دستگاه برتر در طرح اوقات فراغت

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان با موضوع  ازدواج و تعالی خانواده با حضور دکتر صادقلو استاندار ، ابوالفضل تیرانداز مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان وجمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی در استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، استاندار گلستان با تاکید بر اهم و مهم سازی مسائل جوانان، اظهار کرد: اولویت دهی مسائل مربوط به جوانان باید بر اساس نقشه راهی مشخص صورت پذیرد و 5 موضوعات مهم در خصوص ساماندهی امور جوانان احصاء و در خصوص آن اقدام شود.

دکتر حسن صادقلو در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، با تاکید بر اهمیت آمار به عنوان پیش نیاز بررسی مسائل جوانان، گفت: ماموریت ستاد پس از تهیه دقیق آمار، بررسی و احصاء مهمترین مسائل مربوط به جوانان و اقدام متمرکز روی آنهاست.

وی با اشاره به مهمترین مسائل مربوط به جوانان، گفت: باید موضوعاتی نظیر اشتغال، طلاق، ازدواج، مدل شادی در جوانان را مورد نظر قرار دهد تا بتوانیم با تجمیع اقدامات دستگاهی به روش هایی قابل اجرا در این موضوعات بپردازیم.

تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در حاشیه این جلسه گفت : در6 ماهه نخست سال 1395 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  تعداد 624 عنوان برنامه در حوزه اوقات فراغت جوانان شامل برنامه فرهنگی وهنری با تاکید بر تقویت آگاهی های دینی مبتنی بر قرآن و عترت، برنامه کتابخوانی ،مطالعه وپژوهش ،برنامه گسترده ورزشی ، برنامه اردوهای جهادی، برنامه اردوهای زیارتی،سیاحتی ،علمی و گردشگری، برنامه مهارت آموزی در ابعاد فنی و حرفه ای ،هنری و مهارتهای زندگی ، برنامه اوقات فراغت در محیط مجازی و رسانه ، برنامه گفتگوی جوانان ، برنامه شناسائی، معرفی و تقدیر از اختراعات و ابتکارات جوانان داشته است .

 گفتنی است در این جلسه  تعدادی از مدیران و روسای دستگاه های اجرایی پیرامون مسائل مطرح شده در خصوص جوانان و ساماندهی امور آنان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

 در پایان جلسه توسط استاندار لوح سپاس و تندیس دستگاه برتر به دستگاههای برگزیده شده از جمله اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان اهدا شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .