عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سایت پاراگلایدر مینودشت می تواند به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود

در جلسه انجمن های میراث فرهنگی شهرستان مینودشت عنوان شد:

سایت پاراگلایدر مینودشت می تواند به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود

سایت پاراگلایدر مینودشت می تواند به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود

 مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در جلسه انجمن های میراث فرهنگی شهرستان مینودشت گفت: سایت پاراگلایدر در بخش کوهسارات می تواند به یک منطقه نمونه گردشگری در استان گلستان تبدیل شود.

 به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان جلسه انجمن های میراث فرهنگی بخش کوهسارات با حضور مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی استان، فرماندار، بخشدار و دهیاران بخش کوهسارات در محل بخشداری کوهسارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

در این جلسه ضمن خیر مقدم گویی فرماندار و بخشدار شهرستان، مهندس کریمی با اشاره به ویژگی های شهرستان و ظرفیت های مینودشت در سه حوزه کاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سایت پاراگلایدر در بخش کوهسارات یک منطقه منحصر به فرد گردشگری است که می تواند به عنوان یک منطقه نمونه گردشگری در استان تبدیل شود.

وی افزود: در بخش کوهسارات آداب، رسوم، سنن جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری زیادی وجود دارد که شناسایی نشده دهیاران می توانند با کارشناسان واحد ثبت و تعیین آثار حریم این اداره کل در جهت شناسایی و ثبت در فهرست آثار ملی کشور اقدام نمایند.

کریمی در ادامه یادآور شد: یکی از راه های ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد روستاها ایجاد بوم کلبه ها در روستاهای دارای ظرفیت گردشگری می باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اعلام آمادگی اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان در ارایه خدمات از قبیل آموزش ، تسهیلات کم بهره، صدور کارت شناسایی و .. از دهیاران خواست: با توجه به نقش صنایع دستی در توسعه پایدار روستاها، هنرمندان فعال روستاها را شناسایی و به این اداره کل معرفی نمایند.

در ادامه این جلسه کارشنان سه حوزه طبیعت گردی، ثبت آثار ملی و گردشگری طی گفتگویی مشورتی با اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

سایت پاراگلایدر مینودشت می تواند به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود

 

سایت پاراگلایدر مینودشت می تواند به منطقه نمونه گردشگری تبدیل شود

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .