عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطای 35 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از طرح های طبیعت گردی و صنایع دستی

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان خبر داد:

اعطای 35 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از طرح های طبیعت گردی و صنایع دستی

اعطای 35 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از طرح های طبیعت گردی و صنایع دستی

 مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت:تا کنون 35 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی کم بهره برای حمایت از طرحهای طبیعت گردی گردشگری و صنایع دستی استان پرداخت شده است.

 به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در حاشیه بازدید از طرح بوم کلبه روستای قلعه چه مینودشت گفت: این طرح ها در شهرستانهای گرگان،علی آباد کتول، رامیان و مینودشت در حال اجرا و در شهرستانهای دیگر نیز در دست اقدام و بررسی می باشد.

 وی افزود: حمایت صندوق کارآفرینی امید از طرح های بوم گردی و طبیعت گردی در مناطق گردشگری استان طبق انعقاد تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به صورت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی با کارمزد 4 درصد و تا سقف 1میلیارد ریال می باشد.

 پهلوری تاکید کرد: متقاضیانی که از اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مجوز فعالیت دریافت میکنند با معرفی به صندوق می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان بیان داشت: استان گلستان و به ویژه شهرستان مینودشت از جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری بسیار زیادی برخوردار است که حمایت از این طرح ها میتواند از طریق جذب گردشگر موجب رشد اقتصادی و رونق اشتغال در شهرستان و استان گردد.

 حسن پهلوری گفت: بوم کلبه روستای قلعه چه شهرستان مینودشت از طرح های طبیعت گردی و گردشگری می باشد که با حمایت صندوق کارآفرینی امید به مرحله اجرا در آمده است.

 گفتنی است در راستای اجرای طرهای طبیعت گردی، بوم گردی و صنایع دستی ، مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان به همراه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی از طرح بوم کلبه روستای قلعه چه مینودشت بازدید کردند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .