عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره کل ورزش و جوانان گلستان دستگاه برتر حوزه اوقات فراغت معرفی شد

در یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان؛

اداره کل ورزش و جوانان گلستان دستگاه برتر حوزه اوقات فراغت معرفی شد

اداره کل ورزش و جوانان گلستان به عنوان دستگاه برتر حوزه اوقات فراغت استان برگزیده شد و بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان در یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان از صادقلو استاندار لوح تقدیر و سپاس دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ این جلسه با موضوع ازدواج و تعالی خانواده با حضور استاندار ، ،مدیر کل و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و مدیران دستگاه اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان در محل استانداری برگزار شد،بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان لوح تقدیر و سپاس دستگاه برتر حوزه اوقات فراغت استان را از صادقلو استاندارگلستان دریافت کرد.

 

در یازدهمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، دکتر صادقلو استاندارگلستان با اشاره به اینکه هر گونه برنامه و سند ملی غنی سازی اوقات فراغت باید سازماندهی شود بیان داشت: ماموریت ستاد ساماندهی امور جوانان ، سازماندهی مسائل مربوط به جوانان است.

حسن صادقلو استاندارگلستان با اشاره به ساماندهی موضوع جوانان خطاب به دستگاههای اجرایی استان گفت : دستگاههای اجرایی استان باید آمار قطعی از مسائل مربوط به جوانان تهیه و ارائه دهند و مهمترین مسائل مربوط به جوانان را مشخص و برای آن تقویم اقدامی تهیه کنند و در اجرای آن تلاش کنند .

استاندار گلستان از اداره کل ورزش و جوانان خواست تا بر اقدامات دستگاههای اجرایی در مورد مسائل جوانان نظارت کامل و دقیق صورت دهد و در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان گزارش ارائه دهد .

شایان ذکر است در پایان جلسه با توجه به برگزاری جشنواره اوقات فراغت استان گلستان از 9 دستگاه اداره کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش ، هلال احمر، شهرداری گرگان، فنی وحرفه ای ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تبلیغات اسلامی ، کمیته امداد و بهزیستی به عنوان دستگاه های برتر در این حوزه توسط استاندار با اهدا لوح تجلیل شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .