عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی ریوی دربیمارستان تامین اجتماعی گنبد کاووس


برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی ریوی دربیمارستان تامین اجتماعی گنبد کاووس

برگزاری کارگاه آموزشی احیای قلبی ریوی دربیمارستان تامین اجتماعی گنبد کاووس

 به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان، به همت واحد آموزش بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس یک کلاس آموزش احیای قلبی ریوی موسوم به CPR در آن مرکز برگزار شد.

دراین کارگاه آموزشی دکتر یاری به عنوان مدرس تلاش کرد تا آخرین مطالب علمی درخصوص احیای بیماران قلبی ریوی ، دستگاه الکتروشوک و نیز کار با ترالی کد و معرفی داروهای موجود در آن را بیان نماید.

پرستاران ، بهیاران و سایر کادر درمانی دراین کارگاه آموزشی حضور داشته و درواقع با اجرای این بازآموزی موفق شدند اطلاعات خود را به روز نموده و آن را دربخشها با عمل تلفیق نمودند.

گفتنی است آموزش درمدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان در همه زمینه ها مهم انگاشته می شود بویژه در خصوص آموزش کادر درمانی که نتیجه کار آنها احیای یک انسان است بیش از سایر رده ها اهمیت دارد.

درهمین خصوص دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با تاکید بر تداوم آموزش برای همه همکاران ، بازآموزی درحوزه درمان را مهم تر از وجود سایر منابع دانست و تاکید کرد که منابع انسانی توانمند وآموزش دیده است که می تواند حتی درشرایط بحرانی وبدون وجود ابزار پیشرفته وظیفه خود را درنجات جان انسانها ایفا نماید ، لذا آموزش همواره دراولویتهای سازمانی ماست ودراین حوزه هیچگاه تعللی نخواهیم داشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .