عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس هیئت هندبال استان گلستان انتخاب شد


رئیس هیئت هندبال استان گلستان انتخاب شد

رئیس هیئت هندبال استان گلستان در مجمع این هیئت با حضور رئیس فدراسیون هندبال در گرگان انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ مجمع انتخابات رئیس هیئت هندبال استان گلستان با حضور رئیس فدراسیون هندبال با 3 نامزد این سمت در اداره کل ورزش و جوانان استان در گرگان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در مجمع انتخابات هیات هندبال گلستان اظهار کرد: تلاش برای افزایش تعداد ورزشکاران و اجرای طرح های مرتبط با استعدادیابی از راه های ترقی زودهنگام و سریع هندبال در گلستان است که با توجه به وجود علاقمندان و افراد دارای انگیزه و استعداد، رشد آن در کشور و کسب سهمیه های بیشتر حضور در تیم ملی دور از دسترس نیست.

بهمن طیبی افزود: هر چه بر تعداد ورزشکاران هندبال استان افزوده شود ظهور استعدادهای جدید از میان این افراد قابل انتظار تر بوده و این نیازمند تلاش بیشتر مجموعه جدید هیات هندبال گلستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: رشته های توپی در مقایسه با ورزش های انفرادی به دلیل حضور افراد زیاد در تیم ، نیازمند بودجه هایی به مراتب بیشتر بوده که تامین آن مستلزم تلاش و برنامه ریزی بیش از این است.

طیبی افزود: هندبال گلستان با توجه به ظرفیت های فراوان نیروی انسانی به حضور در لیگ برتر کشور احتیاج دارد و می تواند از این موقعیت برای ارائه توانمندی های فراوان هندبالیست های استان استفاده کند.

با رای اعضای مجمع ، سیروس ملک محمدی با 9 رای از 17 رای به عنوان رئیس هیات هندبال گلستان انتخاب شد.

غلامرضا خداوردی و هادی تقی زاده ، دیگر کاندیداهای احراز این سمت بودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .