عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با تداوم سیستم مدیریت کیفیت از صحت و دقت خدمات اطمینان می یابیم

دکتر صاحب جمعی:

با تداوم سیستم مدیریت کیفیت از صحت و دقت خدمات اطمینان می یابیم

با تداوم سیستم مدیریت کیفیت از صحت و دقت خدمات اطمینان می یابیم

 به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان، جلسه بازنگری مدیریت درخصوص بررسی وضعیت سیستم مدیریت کیفیت و بررسی چالشها و عدم انطباقهای ایجاد شده درسیستم در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس برگزار شد.

دراین جلسه که با حضور مسئولین بخشها و مسئولین اجرای سیستم مدیریت کیفیت درمرکز برگزار شد ، دکتر صاحب جمعی رئیس بیمارستان مذکور با تاکید بر اهمیت پایش مداوم سیستم مدیریت کیفیت گفت : ما با پایش و تداوم سیستم مدیریت کیفیت می توانیم از صحت و دقت خدمات درمانی اطمینان یابیم.

وی تاکید کرد که یافتن چالشها و عدم انطباقها و پیگیری جهت بررسی و حل آنها یکی از شاخص های مهم و نشانه زنده بودن این سیستم است.

دکتر صاحب جمعی از مسئولین بخشها خواست که تمام امور درمانی را بر اساس قوانین سیستم مدیریت کیفیت و نیز برنامه اعتباربخشی سامان دهند تا علاوه بر انجام کار درست ، همواره بر اساس مستندات صحیح ایجاد شده آمادگی لازم جهت ارائه گزارش به ناظران وممیزان را داشته باشیم و انجام امور مربوط به سیستم مدیریت کیفیت و اعتبار بخشی را کارهایی افزون بر امور روزمره ندانیم بلکه این سیستم ها می توانند به ما کمک کنند که همان امور روزمره را به سبک وسیاق کیفی و منطبق بر دستورالعملهای موجود دراین سیستم ها انجام دهیم.

جلسه با بررسی نکات قابل ارتقاء و یا عدم انطباقهایی که در پایشهای داخلی بدست آمده بود ادامه یافت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .