عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور خانواده ها درمناسبتها موجب تقویت بهره وری کارکنان می شود

دکتر حسین پور:

حضور خانواده ها درمناسبتها موجب تقویت بهره وری کارکنان می شود

حضور خانواده ها درمناسبتها موجب تقویت بهره وری کارکنان می شود

 به گزارش روابط عمومي مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان، دکتر حسین پور درجلسه کمیته راهبردی ضمن تقدیر ازمجموعه همکاران روابط عمومی استان به جهت اجرای بسیار خوب برنامه های دهه فجر، جشن انقلاب و روز پرستار ، تاکید کرد که همواره اثبات شده که حضور وهمراهی خانواده ها در برنامه های سازمانی موجب تقویت وبهبود عملکرد همکاران شده است.

دراین جلسه که جمعی از روسا وکارشناسان ارشد ستاد مدیریت درمان حضور داشتند معاون مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت : تا پایان سال برنامه های مهمی درزمینه پیگیری مراکز جدید ، اعتبار بخشی ، حذف دفترچه ها ، هتلینگ ، برنامه های عملیاتی و ... که باید با همت و توان جمعی به نتیجه برسانیم .

در این جلسه میرکریمی رئیس وکارشناس ارشد بودجه و مسئول پیگیری هتلینگ دراستان گزارشی در خصوص پیشرفت کار دردو بیمارستان استان ارائه کرد و بزرگترین مشکل و چالش را کمبود نقدینگی دانست.

امین پور کارشناس تغذیه مدیریت درمان استان نیز گزارشی مقایسه ای و کمی از وضعیت تغذیه دو بیمارستان استان ارائه کرد و افزود : بر اساس آخرین استانداردهای جهانی سه نوع آلودگی درمواد غذایی که عبارتند از آلودگی میکروبی ، شیمیایی و فیزیکی در دو بیمارستان تحت کنترل است و درشش ماهه نخست سالجاری با شرایط کیفی مناسب درهربیمارستان 75 هزار پرس غذا سرو شده است.

وی همچنین به بررسی مواد غذایی مهم از جمله میزان مصرف روغن ، قند وشکر ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، حبوبات ،‌سبزیها ، لبنیات ، مغزها و... پرداخت و تاکید کرد که بر اساس دستورالعملهای سازمانی که منطبق بر استانداردهای جهانی است میزان مصرف مواد غذایی مختلف را مدیریت می نماییم.

درادامه مقرر شد گزارشی جامع به شیوه کیفی از وضعیت غذایی دو بیمارستان نیز تهیه شود تا مکمل این بررسی کمی باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .