عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با غرس نهال در شرکت گاز استان گلستان


گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با غرس نهال در شرکت گاز استان گلستان

بمناسبت گرامیداشت 15 اسفند روز درخت کاری ، با هماهنگی امور HSE ، چند اصله نهال با حضور مدیرعامل،اعضای هیئت مدیره، تنی چند از روئسا و کارکنان شرکت گازاستان گلستان در محل محوطه اداره مرکزی شرکت کاشته شد .

 به گزارش روابط عمومی،مدیرعامل گاز گلستان در همین خصوص با تبریک فرارسیدن روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت:همزمان با فرارسیدن 15 اسفند روز درخت کاری کارکنان شرکت در یک حرکت ملی به منظور توسعه سرسبزی ، چندین اصله نهال را در محوطه شرکت غرس نموده و به استقبال بهار رفتند .

 وی افزود:خوشبختانه بمناسبت روز درختکاری همه ساله با هماهنگی امور HSE در اقدامی پسندیده چند اصله نهال در سطح شرکت کاشته می شود که در سال جاری نیز تعداد چند اصله نهال زیتون در محوطه شرکت کاشته شده است .

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی خاطرنشان کرد:روزدرختکاری بعنوان یک روز ملی در تقویم کشور ثبت شده و همه ساله در سطح کشور به منظور گرامیداشت این روز ارزشمند و توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری نهال های محتلفی غرس می شود .

 وی در خاتمه ضمن تشکر از متولیان این برنامه افزود: لازم است ضمن تشویق و ترغیب کاشت درخت ، با صیانت از جنگلها و عدم برداشتهای نادرست و کاشت و جایگزینی نهال های جوان ، این موهبت طبیعی را برای نسلهای آینده نیز حفظ نمائیم .

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .