عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از تک شعله جهت گرم کردن خانه خطر آفرين است

رئیس روابط عمومی گاز گلستان :

استفاده از تک شعله جهت گرم کردن خانه خطر آفرين است

  رئیس روابط عمومی گازگلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی این شرکت در خصوص استفاده از تک شعله به عنوان وسیله گرماشی گفت: مشتركين گرامي دقت نمايند، تک شعله که كاربري آن برای پخت و پز تعريف شده است نمي تواند بعنوان جايگزين وسايل گرمايشي مورد استفاده قرار بگيرد زيرا گازهای ناشی از احتراق در محيط پراكنده و بسیار سمي و خطرناک مي باشد.

سید جواد موسوی افزود: بر اثر سهل انگاری و یا عدم آگاهي تعدادی از مشترکین نسبت به خطرات گاز و رعایت نکردن نکات ایمنی در حين استفاده و همچنین بی توجهی به نوع کاربری وسایل گازسوز، گاهاً درطول سال شاهد حوادث ناگواری هستیم که صدمات جبران ناپذیری را به خانواده ها وارد می نماید.

 موسوی در ادامه تصریح کرد: بعضاً مشاهده می گردد که مشترکین عزیز این موارد را جدی نمی گیرند و برای گرم کردن اتاق از اجاق گاز تک شعله بجای بخاری و سایر وسایل گرمایشی برای گرم شدن استفاده می کنند که این امر باعث می شود منواكسيد كربن ازمحل خارج نشود وعواقب ناگواری منجمله مرگ خاموش هموطنان عزیز را بهمراه داشته باشد .

 رئیس روابط عمومی گازگلستان در پایان اظهار داشت: ضرورت دارد مصرف كنندگان گاز با دقت به پیامهای ایمنی پخش شده از طریق صدا و سیما و جراید و... توجه ویژه ای داشته باشند تا انشاء ا.. بتوانند بدون بروز هیچگونه حادثه بخوبی از این سوخت پاک بهره مند شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .