عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد


مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

در مراسمي که با حضور مدير عامل و معاونين شرکت آب منطقه اي گلستان و اعضاي هيئت مديره کانون بازنشستگان صنعت آب وبرق استان گلستان برگزار شد از زحمات و تلاش ارزنده 117 نفر ازعزيزان بازنشسته اين شرکت با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي شرکت آب منطقه اي گلستان، مدير عامل اين شرکت در اين مراسم با بيان اينکه بازنشستگان آينه تمام نماي صداقت و صلابت در خدمت صادقانه هستند، گفت: اين شرکت با درک جايگاه و مقام ارزشمند بازنشستگان لازم مي داند، که همواره جهت نيل به اهداف والا از تجربيات آنان بهره مند شود.
 مهندس علی نظری افزود: بازنشستگي نه از کار افتادگي، بلکه گشايش فرصتي ديگر براي انتقال تجربيات و استفاده از دانش اندوخته شده است که اين خود رمز پيشرفت هر جامعه اي است.
وی بیان کرد: برآنیم تا در شرکت، مدیریت مشارکتی را توسعه داده و نظام پیشنهادات پربارتری داشته باشیم تا بتوانیم در کوران کار از پیشنهادات ارزنده شما بهره مند گردیم.
مهندس نظری بیان کرد: شرکت علیرغم برخی مشکلات مالی سعی نموده تا خدمات مناسبی به بازنشستگان ارائه نماید، که از جمله می توان به پوشش خدمات بیمه ای، رفاهی و ورزشی اشاره کرد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: در استان گلستان هنوز جا برای مطالعه و فعالیت در بحث تجهیزات و تاسیسات آبی وجود دارد و هم اکنون نیز سه سد در دست احداث و سه سد در دست مطالعه داریم.
مهندس نظری بیان کرد: برخی از پروژه های شاخص که در دست اقدام است شامل، ساخت سد نرماب، زهکشی 52 هزار هکتار از اراضی استان، اجرای شبکه قره سو – زرین گل و احداث سد شصت کلاته از جمله فعالیت های عمرانی شرکت آب منطقه ای استان است.  
مدیر عامل شرکت آب منطه ای استان، افتتاح استخر شهید لولایی، احداث ساختمان اداری به مساحت 3 هزار متر مربع، اجرای طرح های مهندسی رودخانه و طرح های کوچک و زودبازده را از دیگر اقدامات شرکت آب منطقه ای استان در سال جاری عنوان کرد و گفت: اگر امروز مردم ما آگاهی شان نسبت به مسائل آب بیشتر شود یقینا همکاری بیشتری با ما خواهند داشت و این موضوع کمک شایانی در حفظ و صیانت از منابع آبی استان خواهد کرد.
گفتنی است در این جلسه ضمن تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای استان، دبیر و خزانه دار کانون بازنشستگان صنعت آب و برق استان گزارشی از عملکرد یک ساله کانون ارائه نمود همچنین گروه موسیقی سنتی نیز به اجرای برنامه پرداخت.

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

 

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

 

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .