عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه کاربردی استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در مرکز فنی وحرفه ای بندرگز


برگزاری کارگاه کاربردی استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در مرکز فنی وحرفه ای بندرگز

برگزاری کارگاه کاربردی استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در مرکز فنی وحرفه ای بندرگز

 به منظور افزایش سطح آگاهی و شناخت مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و همچنین ایده پردازان، کار آفرینان و سرمایه گذاران با روش ها وشیوه های نوین برای انجام کسب و کار های نوپا در جامعه و افزایش بهره وری در این مشاغل، کارگاه کاربردی استارتاپ و کسب و کارهای نوپا در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرگز برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بندرگز، این کارگاه با همکاری حوزه مشاور جوان استانداری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، فرمانداری، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد بندرگز برگزار شد. 

 این کارگاه یک روزه با تدریس آقای دانیال عباسی مربی و توسعه دهنده ی کسب و کارهای نوپا و با حضور کارکنان و کار آموزان و ریاست مرکز آقای مسعودی ، صفایی مشاور جوان استاندار ، حیدری معاون فرماندار بندرگز و بنیامین مرتضی کارشناس فضای تولید و تبادل اطلاعات اداره کل فناوری اطلاعات استان برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان و معاون فرمانداربندرگز ضمن ایراد سخنانی در خصوص موضوعیت کارگاه یکی از مهمترین فاکتور های ایجاد شغل و کار آفرینی را اهمیت دادن به موضوع کسب و کار های نو پا دانستند .

مسعودی تصریح کرد : راه اندازی کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان یکی از بهترین روش ها جهت برون رفت از معضل اشتغال می باشد و سازمان آموزش فنی وحرفه ای به عنوان یکی از متولیان اشتغالزایی در کشور همواره از این رویداد حمایت خواهد کرد .

شایان ذکر است عباسی مربی کارگاه به بیان مباحثی از جمله: مباحث روز کارآفرینی ، زیرساخت‌های لازم برای مدیریت کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلف ، به‌کارگیری ابزارها و متدولوژی‌های مختلف به‌منظور بالا بردن احتمال موفقیت در کسب‌وکارهای نوپا ، آشنایی با راه‌اندازی کسب‌وکار ، مدل های کسب‌وکار ، توسعه بازار، تیم‌سازی، شبکه‌سازی و هم‌افزایی در کسب و کار های نوپا پرداخت .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

{frage}

{votebody} - 0 (0%)
0%