عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان با فرزندان شاهد شاغل شرکت دیدار کرد

در سالروز بزرگداشت شهدای والامقام ؛

مدیرعامل گازگلستان با فرزندان شاهد شاغل شرکت دیدار کرد

  به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا ،فرزندان شاهد شاغل در شرکت گاز استان گلستان طی نشستی با مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل و هماهنگ کننده امور ایثارگران شرکت دیدار و گفتگو كردند.

 به گزارش روابط عمومي درآغاز اين نشست صمیمی مسیب ملک هماهنگ کننده امورایثارگران شرکت ضمن خیر مقدم ، گزارشی از اهم فعالیتها و خدمات شركت به قشر ايثارگر بوي‍ژه فرزندان معزز شهداي شاغل ارائه كرد .

 وی در ادامه ضمن تشکر ازحسن نظر و توجه خاص مدیریت عامل به حوزه ایثارگری به بیان برخی از مسائل و مشکلات موجود پرداخته و ضمن ارائه پیشنهادات و نظرات مورد نظر در این خصوص خواهان رسیدگی به درخواستهای ارائه شده فرزندان شد

 در ادامه مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان پیشاپیش ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و همچنین گراميداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا ء و روز تکریم مادران و همسران شهداء والامقام از برگزاری این نشست صميمي در روزهاي پاياني سال ابراز خرسندی کرد

 وی با قدردانی از تلاشهای فرزندان شهداء شاغل درشرکت گفت:ما میراث دار خون شهدا هستیم و امروز قطعا شهداي عزيز از ما انتظار دارند که يادگاران ايشان را مورد توجه و تکریم قرار داده و شان و منزلت آنها را به نحو مطلوبی حفظ نمائیم.

  مهندس صفرعلی جمال لیوانی ‌با اشاره به اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا يك تكليف بزرگ براي همه مسوولان نظام بوده افزود:در همین راستا فرزندان شهدا نیز وظیفه دارند در راستای خدمات رساني به مردم نیز حضوری فعال و پر توان داشته باشند تا الگو ی مناسبی برای ساير كاركنان باشند.

 مدیرعامل گازگلستان تصريح كردند:در حال حاضر تعداد 32 نفر از فرزندان شاهد در شرکت مشغول بکارمی باشند و از توانائی و ظرفیت این عزیزان در عرصه های مختلف خدمات رسانی به مردم شریف استان به نحو مطلوبی استفاده می شود.

 شايان ذکر است در پايان جلسه فرزندان معزز شاهد شاغل درشرکت به بيان پاره اي ازمشکلات و درخواست هاي خود پرداخته و مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان نيزبا سعه صدر به سئوالات مورد نظر پاسخ گفته و دستور پیگیری دادند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .