عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه مشترک در شهرستان بندرگز

به منظور ایجاد بازارچه دایمی صنایع دستی انجام شد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه مشترک در شهرستان بندرگز

انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه مشترک در شهرستان بندرگز

 در راستای ایجاد بازارچه دایمی صنایع دستی در شهرستان بندرگز تفاهم نامه همکاری سه جانبه فی مابین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، فرمانداری شهرستان بندرگز و بخش خصوصی منعقد گردید.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان مهندس ابراهیم کریمی مدیرکل این دستگاه در این خصوص گفت: این تفاهم نامه به منظور ایجاد بازارچه فروش محصولات صنایع دستی در جهت حمایت از هنرمندان حوزه صنایع دستی شهرستان منعقد گردیده است.

 مهندس کریمی در خصوص محل ایجاد بازارچه دایمی صنایع دستی اشاره کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته در این شهرستان ساحل بندرگز به دلیل حضور مسافران و گردشگران برای ایجاد بازارچه انتخاب و تصویب گردید.

 کریمی گفت: بر اساس این تفاهم نامه بخش خصوصی مکلف شده است 22 واحد تجاری در طبقه همکف بازارچه ساحلی یجاد نماید.

 وی افزود: 22 واحد تجاری مذکور توسط بخش خصوصی راه اندازی و با نظارت و هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان به هنرمندان صنایع دستی واگذار خواهد شد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان گفت: ایجاد بازارچه های صنایع دستی یکی از مهمترین اقدامات در حوزه صنایع دستی بوده و این اقدام می تواند زمینه های ایجاد اشتغال، حفظ و احیای رشته های شاخص صنایع دستی بومی منطقه ، فروش محصولات صنایع دستی و حمایت از صنعت گردشگری را فراهم نماید.

 

انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه مشترک در شهرستان بندرگز

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .