عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ديدار مديرعامل و هیئت مدیره و پایگاه بسیج شهید گرزین گازگلستان با تعدادی از مادران شهدا

بمناسبت سالروز تکریم مادران و همسران شهداء انجام شد:

ديدار مديرعامل و هیئت مدیره و پایگاه بسیج شهید گرزین گازگلستان با تعدادی از مادران شهدا

 مهندس صفرعلي جمال ليواني مدیرعامل بهمراه اعضاي هیئت مدیره و هماهنگ کننده امور ایثارگران و تنی چند از اعضاي پایگاه بسیج شهید گرزین گاز گلستان بمناسبت بزرگداشت 22 اسفند سالروز گرامیداشت مقام شهداء ، سالروز تکریم مادران و همسران آن سفرکرده های عاشق با تعدادي از مادران شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس ديدار كردند.

 به گزارش روابط عمومی در این دیدار صمیمی كه با هدف ارج نهادن به مقام ومنزلت ارزشمند مادران شهدا و تکریم آن بزرگواران انجام شد مدیرعامل گاز گلستان با حضور در منزل 4 شهید بزرگوار استان و همچنین منزل شهید گرانقدر رحمت ا... گرزین شهید منتسب به این شرکت ضمن دیدار با خانواده اين عزيزان نسبت به جایگاه ارزشمند و کرامات والای آنان ابراز محبت و احترام کردند.

 در حاشيه انجام اين برنامه ها مهندس صفر علي جمال ليواني ضمن تبریک این روز ارزشمند و پیشاپیش تبریک فرارسیدن سال جدید با ابراز خرسندی از حضورش در جمع صمیمی و گرم خانواده هاي معظم شهدا و ابراز ارادت ، خواستاردعای خیر به خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

 وی در ادامه از صبوری ، متانت و بردباری مادران شهداء قدردانی نموده و پایداری و سربلندی این مرز و بوم را مدیون خون شهدا خواند وبر ضرورت پاسداري و صيانت از ارزشهاي بدست آمده تاکید کرد.

 مديرعامل گاز گلستان با اشاره به جايگاه ارزنده خانواده هاي شاهد اظهار داشت :شایسته است همه مردم شریف ایران در اقصی نقاط کشور با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ، به نحو مطلوبی عزت و احترام شهداء را حفظ نموده و از آرمانهای آنها پاسداری نمایند .

 در این دیدا رها مديرعامل گاز گلستان ضمن ابلاغ پیام و ارادت دکتر صادقلو استاندارمعزز استان گلستان ، لوح تقدیر امضاء شده استاندار که به میمنت این روز ارزشمند تهیه شده بود را به مادران عزیز شهداء اهداء نموده و از آنان تجلیل بعمل آمد .

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .