عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان


پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان

 به مناسبت فرا رسیدن سال 1396 مهندس علی نظری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان طی پیامی خطاب به همکاران این شرکت، سال جدید را به آنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، در این پیام آمده است:

 برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

همکاران عزیز و محترم؛

 آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و تحول طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ها بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

 سال 1395 سالی سرشار از تلاش و جدیت در عرصه خدمت رسانی در صنعت آب بود. خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات او توانستیم با وجود همه فراز و نشیب ها، گام های بلندی را در عرصه عمران و آبادی و امر خدمت رسانی به مردم شریف استان برداریم.

 اینک در سال نو، فکر نو و کار نو را با اتکاء به خداوند منان آغاز می‌کنیم و يقين دارم با قلبی سرشار از امید و عشق و تحت فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای، تلاش خواهیم کرد و براي تحقق تعهدات و نائل شدن به چشم انداز با پشتیبانی دولت تدبير و امید، انديشه ای راسخ و عزمی جزم و با اتكای به اصول صداقت، امانت داري، وفاداري در سال جديد نيز در سير و تعالي اعتلاي نام شركت آب منطقه ای گام برخواهيد داشت و به حول و قوه الهي بدون ترديد موفقیت حاصل خواهد شد.

 همچنین با گرامیداشت روز جهانی آب (دوم فروردین ماه) با شعار"پساب ، طلای خاکستری "که فرصتی مناسب برای اندیشیدن به این مایه حیاتی برای استفاده درست از آن است تا با مصرف بهینه آب زندگی مناسب برای خود ، فرزندان و دیگر هموطنانمان به ارمغان آوریم.

 امید است در سال جدید نیز همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صدیق به نظام جمهوری اسلامی ایران اسلامی و همراهی و مشارکت مردم شریف و با کار و تلاش بی وقفه و با ایمانی راسخ ،گام های استوار و بلندی را در عرصه عمران، توسعه و آبادانی کشور عزیزمان برداشته و شاهد توفیق روزافزون برای مدیریت صحیح و بهره وری بیشتر منابع آب استان باشیم .

 اینجانب، بار دیگر فرا رسیدن سال جدید را از صمیم قلب به کلیه همکاران عزیزم و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده، دوام، سلامتی ، سربلندی و سعادتمندی تان را از درگاه الهی آرزو می کنم."

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .