عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل شیلات گلستان به مناسبت سال نو


پیام تبریک مدیرکل شیلات گلستان به مناسبت سال نو

پیام تبریک مدیرکل شیلات گلستان به مناسبت سال نو

 در آستانه عید نوروز و میلاد یگانه دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا (س)، مدیرکل شیلات استان، سالرروز گرامیداشت مقام مادر و زن و همچنین آغاز سال 1396 شمسی را به همه هموطنان و خانواده بزرگ شیلات استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، متن پیام مهندس سید جواد قدس علوی به شرح زیر می باشد:

فصل بهار یادآور رستاخیز بزرگ و نوید دهنده ی جاودانی زندگی، با تمام زیبایی هایش فرا می رسد. بهار ، پیام آور رویش و دمیدن روح حیات در کالبد طبیعت است. آغازی بر شکوفایی و بالندگی و نگاهی نو به زندگی بهتر. بهار فرصتی برای نو شدن ظاهر و باطن و مجالی برای حرکت دوباره در جهت بهتر زیستن و بهتر ساختن است.

اینجانب ضمن عرض شادباش سال نو ، برای عموم هموطنان بویژه خانواده بزرگ شیلات گلستان ، سلامتی و تندرستی و موفقیت بیش از پیش را در سال 96 از درگاه ایزد منان خواهانم.

امید دارم در سال جدید بتوانیم با گامهایی استوارتر ، پشتکاری دو چندان و احساس مسئولیتی مضاعف در اجرای منویات مقام معظم رهبری و در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

در پایان با کمال خرسندی، صمیمانه ترین شکوفه های شادباش و تبریکات خالصانه خود را نثار همه هموطنان می نمایم و از محضر حضرت دوست ، سالی آکنده از نشاط، سعادت، سلامتی و سربلندی توام با خیر و برکت برای همه عزیزان آرزومندم.

سید جواد قدس علوی

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 1925
  • کد خبر : 31762