عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های نوروزی استاندارد اعلام شد


برنامه های نوروزی استاندارد اعلام شد

برنامه های نوروزی استاندارد اعلام شد

مدیرکل استاندارد گلستان در مصاحبه با واحد خبر صدا و سیمای گلستان برنامه کشیک نوروزی و گشت های ویژه نوروز را به سمع و نظر مردم رساند.

محمود فرمانی در این مصاحبه از گشت بازرسان استاندارد در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به مسافرپذیر و گردشگری بودن اقلیم گلستان و به تبع آن افزایش مصرف و استفاده برخی کالاها و خدمات خاص در ایام تعطیلات نوروز، به واسطه وظیفه و رسالت اصلی خود که حفظ سلامت و ایمنی و نیز منافع مردم می باشد، ضرورت برقراری گشت های نوروزی را احساس کردیم.

دبیر شورای استاندارد گلستان گفت: در روزهای تعطیل نوروز علاوه بر اینکه هر روز تعدادی از کارشناسان و کارکنان استاندارد، به طور گردشی کشیک می ایستند تا پاسخگوی مراجعات احتمالی ارباب رجوعان باشند، بازرسان نیز از آسانسورها و وسائل بازی مستقر در شهربازی ها، جایگاه های عرضه سوخت مایع و وسایل توزین و سنجش سبک بازدید و آزمون به عمل می آورند تا از صحت عملکرد این دستگاه ها اطمینان حاصل نمایند.

فرمانی یادآور شد آسانسورها و وسائل بازی مستقر در شهربازی ها بدون داشتن تاییدیه استاندارد، مجاز به بهره داری و فعالیت نیستند و شهروندان در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد چه در این حوزه چه خصوص دیگر کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری، می توانند 1517 را شماره گیری کنند و موضوع را با اداره کل استاندارد گلستان در میان بگذارند.

وی با آرزوی سالی خوش و پر از برکت برای مردم ایران زمین، اظهار امیدواری کرد استاندارد در سالهای پیش رو به مطالبه ای ملی و همگانی تبدیل شود و مردم، خود به همکاران و بازوان استاندارد تبدیل شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .