عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسابقه نقاشي و انشا نويسي "شهر من ، محله من" در حال برگزاري است


مسابقه نقاشي و انشا نويسي "شهر من ، محله من" در حال برگزاري است

مسابقه نقاشي و انشا نويسي "شهر من ، محله من"  در حال برگزاري است

اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام كرد: مسابقه نقاشي و انشا نويسي"شهر من، محله من" در سه بخش نقاشي، انشا نويسي و تركيب نقاشي و متن ويژه گروه هاي سني چهار تا 16 سال در حال برگزاري است.

براساس اين گزارش، شركت كنندگان مي توانند آثار خود را تا تاريخ 16 دي ماه 93 به آدرس تهران، خيابان شهيد خدامي، پلاك 51، شركت عمران و بسهازي شهري ايران، صندوق پستي 4339- 19395 روابط عمومي شركت عمران و بهسازي شهري ايران ارسال كنند.

اين مسابقه حول محورهاي آسايش و راحتي در شهر يا محله من، زندگي در شهر يا محله من، ايمني در شهر يا محله من، امنيت در شهر يا محله من و هويت شهر يا محله من برگزار شده است.

شركت كنندگان در مسابقه مي توانند توصيف كنند كه شهر يا محله آنها چگونه است، شهر يا محله اي كه دوست دارم در آن زندگي كنم چگونه است و مسايل و مشكلات شهر و محله من كدامند.

شركت كنندگان لازم است به اين نكته ها توجه داشته باشند كه استفاده از هر تكنيك نقاشي اعم از مداد رنگي، آبرنگ، پاستل و...آزاد است و نوشتن نام و نام و خانوادگي ، تاريخ تولد، جنسيت، آدرس پستي، شهر و شماره تماس و موضوع در پشت آثار ضروري است.

همچنين، جلوگيري از تاخوردگي ، خط خوردگي و نوشتن اطلاعات فردي بر روي آثار، افزودن متن در نقاشي ها براي تكميل مفاهيم آزاد و ارسال آثار بر روي كاغذ سفيد و قطع A4 از نكات مورد توجه ديگر براي شركت در اين مسابقه است.

در برگزاري اين مسابقه وزارت راه و شهرسازي، وزارت آموزش و پرورش، شركت عمران و بهسازي شهري ايران و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مشاركت داشته اند.

نتايج مسابقه دهه فجر 93 اعلام مي شود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .