عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » در تفاهم نامه استاندارد و پست گلستان، بر واگذاری خدمات استاندارد تاکید شد


در تفاهم نامه استاندارد و پست گلستان، بر واگذاری خدمات استاندارد تاکید شد

در تفاهم نامه استاندارد و پست گلستان، بر واگذاری خدمات استاندارد تاکید شد

 در اجراي قانون اصلاح قوانين و مقررات سازمان ملي استاندارد ايران و به منظور تسهیل در ارائه خدمات و معرفی سامانه های الکترونیکی اداره کل استاندارد، تفاهم نامه ادارات کل استاندارد و پست گلستان امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استاندارد گلستان طی این تفاهم نامه که موضوع آن ارائه خدمات الکترونیکی اداره کل استاندارد گلستان با نظارت دستگاه خدمات دهنده در دفاتر پیشخوان دولت در محدوده استان گلستان بود، استاندارد متعهد شد دفاتر پیشخوانی که امور استاندارد به آنها واگذار شده را روی زیرپرتال خود معرفی نماید و در صورت هرگونه تغییر در سامانه های خدمات الکترونیکی اداره کل، موضوع را در اسرع وقت به دفاتر پیشخوان اطلاع رسانی کند.

همچنین استاندارد ملزم به برگزاری دوره آموزشی کار با سامانه برای دفاتر پیشخوان و نیز معرفی نماینده جهت هرگونه همکاری لازم در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه شد.

اداره کل پست گلستان نیز طی این تفاهم نامه ملزم شد فهرست خدمات الکترونیکی را به دفاتر پیشخوان اعلام نماید، راهنمایی لازم را برای پر کردن فرمها به ارباب رجوع ارائه و نماینده ای جهت همکاری لازم در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه معرفی نماید.

این تفاهم نامه برای مدت دو سال به امضاء محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان و مهرداد جلالی، مدیرکل پست گلستان رسید.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .