عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از بیماران عیادت کرد


مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از بیماران عیادت کرد

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از بیماران عیادت کرد

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر احمد نصرتی در روزهای نخست سال جدید ضمن بازدید از بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و دیدار با همکاران، از بیماران بستری عیادت کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن عیادت از بیماران بستری دراین بیمارستان ، نظر آنها را درخصوص خدمات درمانی و ارتباط پرسنل با بیماران جویا شد که به اتفاق از خدمات دریافتی و راهنمایی پزشکان وپرستاران و سایر کادر درمانی ابراز رضایت کردند.

دراین دیدار وبازدید که دکتر موسوی رئیس این مرکز درمان بستری و مسئولین بخشها نیز مدیر درمان استان را همراهی می کردند دکتر نصرتی ضمن تقدیر از زحمات و مساعی همکاران طی سال گذشته ، ابراز امیدواری کرد که درسال جاری بتوانیم به کمک هم خدماتی به مراتب با کیفیت تر به صاحبان اصلی صندوق تامین اجتماعی ارائه نماییم.

همکاران نیز دراین بازدید ضمن تقدیر از مدیریت استان ، اعلام آمادگی نمودند که برنامه های سازمان را به بهترین نحو اجرا نمایند تا بتوانیم به همت مدیران سازمان و تلاش همکاران سازمانی پویاتر از گذشته داشته باشیم و همواره بهتر از قبل باشیم.

دکتر نصرتی نیز تاکید کرد که دغدغه سازمان تامین اجتماعی از بالاترین تا پایین ترین سطح دغدغه خدمت است وهمواره تلاش شده است که خدمات باکیفیتی به بیمه شدگان محترم در کنار رضایتمندی همکاران ارائه شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .