عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قدردانی جمال لیوانی ازهمکاری مدیرکل مدیریت بحران استان در سالی که گذشت


قدردانی جمال لیوانی ازهمکاری مدیرکل مدیریت بحران استان در سالی که گذشت

  به گزارش روابط عمومی گازگلستان طی نشستی که با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان و مدیر عامل گاز استان برگزار شد از مساعدت و همکاری صادقعلی مقدم قدر دانی شد.

 در این نشست مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی پر خیر و برکت گزارشی از اقدامات انجام شده شرکت گازدرزمینه مدیریت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در فصل سرد سال ارائه نموده و از مساعدت و تعاملات بسیار خوب و مطلوب مدیریت بحران استان کمال تشکر و قدر دانی را بعمل آورد

 مهندس جمال لیوانی گفت:خوشبختانه استانداری و مدیریت بحران استان در فصل زمستان سال گذشته نهایت همکاری را با این شرکت اعمال داشته و از هر گونه کمک و همیاری دریغ نکرده اند که این امر برای ما قوت قلبی بوده و ما خود را هیچ وقت تنها احساس نمی کردیم و با سرعت روند خدمت رسانی به مردم عزیز را ادامه می دادیم.

  وی تصریح کرد:اگر همکاری ومساعدت مدیریت بحران استان و همچنین سایر دستگاههای ذیربط نبود نمی توانستیم خدمات خود را به صورن مطلوب و شایسته به مردم شریف ارائه دهیم لذا در سایه این همدلی و تلاش و پشتیبانی های انجام شده توانستیم فصل سرما را بخوبی سپری نمائیم.

  مدیر عامل گاز گلستان در ادامه افزود:خوشبختانه ادارات ذیربط نیز برای تامین سوخت جایگزین گاز برای بخشهای غیرخانگی در آمادگی کامل قرارداشتند و هر وقت که نیاز بود نهایت همکاری را با این شرکت داشتند.

  دراین جلسه همچنین صادقعلی مقدم مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن خوشامدگویی وتبریک سال نو از زحمات،تلاشها و آمادگی گازگلستان در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه و اساسی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و قطع گاز مشترکین خانگی که در اولویت مصرف هستند در فصل سرما سال گذشته تقدیر کرده و بر آمادگی خود برای هرگونه همکاری اعلام نمود.

 شایان ذکر در پایان این نشست به پاس قدردانی از همکاری و تعاملات بسیار خوب ستاد بحران استان لوح سپاسی توسط مهندس جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز به مقدم مدیر کل مدیریت بحران استان اهداء گردید.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .