عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسریع در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان

درخواست بیمه شدگان آزادشهری :

تسریع در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان

تسریع در ساخت درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دربازدید مدیر درمان تامین اجتماعی استان از درمانگاه تخصصی شهدای گلستان شهرستان آزادشهر ، بیماران مراجعه کننده به آن مرکز درمانی ضمن تقدیر از سازمان به جهت افتتاح و راه اندازی درمانگاه درآن منطقه محروم ، شلوغی و ازدحام جمعیتی که به جهت استقبال بیمه شدگان از خدمات مناسب این مرکز درمانی ایجاد شده را مشکلی بزرگ در راستای دریافت خدمات دانستند و از مدیر درمان استان خواستند که پروژه ساخت درمانگاه که توسط وزیر محترم تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و مسئولین سازمان تامین اجتماعی کلنگ زنی شده است را بطور جدی تر پیگیری نمایند.

دراین بازدید دکتر نصرتی ضمن دیدار با همکاران وتبریک سال نو به ایشان و تقدیر از زحمات سال گذشته ، تاکید کرد که درسال جاری باید تلاش کنیم تا سطح کمی وکیفی خدمات را ارتقاء دهیم.

وی همچنین با بیماران و مراجعان به آن مرکز از نزدیک دیدار وگفتگو کرد و درجریان مباحث و مشکلاتی که از نظر مخاطبان مهم است قرار گرفت.

دراین بازدید دکتر حسین پور معاون مدیر درمان استان ، دکتر نجفی رئیس مرکز درمانی آزادشهر و قنبریان مسئول امور پشتیبانی درمانگاه وی را همراهی نموده و به اتفاق درمقام پاسخگویی به مخاطبان نقش ایفا نمودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .