عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصویب مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 36 به فعالیت های شیلاتی گلستان


تصویب مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 36 به فعالیت های شیلاتی گلستان

تصویب مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 36 به فعالیت های شیلاتی گلستان

معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل شیلات گلستان گفت: مبلغ 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 36 قانون اصلاح قانون بودجه سال 95، جهت اجرا و تکمیل زیرساختها و عملیاتهای زیر بنایی مشترک مجتمع پرورش میگو گمیشان، به اداره کل شیلات استان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات استان، محمد رضا اشرفی با اعلام این خبر بیان داشت: پیرو سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، طی پیگیری های به عمل آمده و براساس ابلاغیه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، این میزان اعتبار، در اختیار اداره کل شیلات استان قرار گرفته است که امیدواریم با تخصیص این بودجه، شرایط رشد و استمرار هر چه بیشتر فعالیت های شیلاتی در استان فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اداره کل شیلات گلستان نیز در راستای فعالیت های اقتصاد مقاومتی، 4 طرح را در دست اقدام و اجرا دارد.

معاون برنامه ریزی و منابع اداره کل شیلات استان اظهار کرد: براساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی و مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، یک طرح از 4 طرح مذکور به صورت ملی و 3 طرح دیگر به صورت استانی اجرایی خواهد شد.

محمد رضا اشرفی یادآور شد:طرح پرورش ماهی در قفس به عنوان یک طرح ملی و 3 طرح پرورش میگو، پرورش ماهیان خاویاری و پرورش ماهی در استخرهای دو منظوره چاههای آب کشاورزی نیز به عنوان طرح های استانی اقتصاد مقاومتی در دست اجراست که امیدواریم با پیشرفت این طرح ها گام موثری در پیشرفت استان برداریم.

گفتنی است طرح پرورش ماهی در قفس، به عنوان طرح ملی اقتصاد مقاومتی در شیلات گلستان، با هدف کمی 8000 تن تولید در افق 1404، مطرح شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 632
  • کد خبر : 32536