عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد


جلسه کمیته احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

جلسه کمیته احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد

جلسه کمیته احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای استان با دستور اصلی بررسی وضعیت استقرار سامانه ساماب در استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان اظهار کرد: از اول اردیبهشت سال جاری برای مراجعات آب زیرزمینی دفاتر پیشخوان دولت و ای سی تی روستایی خدمات خود را  به متقاضیان ارائه می دهند و ما مراجعه مردمی به ادارات منابع آب شهرستان ها نداریم.
مهندس سید محسن حسینی افزود: در این زمینه نیاز به اطلاع رسانی به مردم است و البته مقرر گردیده است اطلاع رسانی به مردم از طریق فرمانداری ها، بخشداریها، صدا و سیما، نشریات ، خبرگزاری ها و توزیع اطلاعیه و ارسال پیامک صورت گیرد
مهرداد جلالی مدیر کل پست استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در نظر داریم سطح دسترسی مردم را برای خدمات دولتی افزایش دهیم، گفت: استقرار سامانه ساماب با همکاری خوب مجموعه شرکت آب منطقه ای در حال انجام است و امیدواریم این کار با کیفیت خوب و کمترین مشکل اجرایی شود و ما نماینده شایسته ای برای شرکت شما باشیم.
وی تصریح کرد: دفاتر پیشخوان شهری و روستایی از جمله اهداف دولت است که هم در بحث اطلاع رسانی و هم اشتغالزایی و هم رساندن خدمات سریع تر به مردم نقش ایفا می کند.
 مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان در این جلسه گفت: در راستای استقرار سامانه ساماب،تفاهم نامه ای با اداره کل پست استان جهت ارائه خدمات الکترونیکی از طریق دفاتر پیشخوان دولت، ICT روستایی و ادارات پست منعقد گردیده است.

مهندس عبدالاحد باشقره اظهار کرد: در همین راستا دوره آموزشی برای کلیه همکاران واحد حفاظت و بهره برداری منابع آب، درآمد مشترکین و حقوقی ودوره آموزشی برای کلیه عوامل و دست اندرکاران دفاتر پیشخوان دولت، ICT روستایی و ادارات پست برگزار می شود.

مدیر دفتر فناوری و اطلاعات شرکت آب منطقه ای استان نیز در خصوص استقرار سامانه ساماب در استان گفت: زیرساخت های موردنیاز برای استقرار سامانه ساماب شامل زیرساخت های سخت افزاری، نرم افزاری، ارتباطی، سامانه ذخیره سازی اطلاعات و سیستم پشتیبان گیری اطلاعات تامین گردیده است.

مهندس گرزین افزود: ممکن است در ابتدای اجرای این طرح ناهمگونی هایی نیز پیش آید که البته همکاران اداره پست و شرکت آب منطقه ای به صوت مستمر نحوه اجرای کار را رصد می نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .