عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح تکریم ارباب رجوع ، برنامه مورد تاکید سازمان تامین اجتماعی


طرح تکریم ارباب رجوع ، برنامه مورد تاکید سازمان تامین اجتماعی

طرح تکریم ارباب رجوع ، برنامه مورد تاکید سازمان تامین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، جلسه هم انديشي مدیران ، رؤسا وکارشناسان سازمان تامین اجتماعی کشور به شیوه ویدئو کنفرانس و با موضوع طرح تکریم برگزار شد.

دراین نشست کشوری که تمام مدیران درمان تامین اجتماعی ، رؤسای مراکز درمانی بستری وسرپایی و کارشناسان حوزه های مختلف حضور داشتند ، دکتر همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک سال جدید و تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند مدیریتهای درمان استان ها ، مباحث حوزه درمان را مباحثی کلان وفوری ارزیابی کرد و تاکید کرد که درطول سه سال گذشته فعالیتهایی درحوزه درمان صورت گرفته که در طول دهه گذشته بی سابقه بوده است و نوسازی ناوگان آمبولانس مراکز درمانی و ارتقاءهتلینگ بیمارستانی را می توان به عنوان نمونه هایی از این فعالیتها نام برد.

دکتر صادقی کارشناس اداره کل درمان مستقیم نیز با تشریح فرایندهای موجود در دستورالعمل وزارتی اعتباربخشی ، بر حقوق گیرندگان خدمت تاکید کرد و افزود : ما در حوزه هایی که با ارباب رجوع ارتباط داریم ازجمله پذیرش بیمار ، ارتباط پزشک و کادر درمانی با بیمار ، داروخانه ، آزمایشگاه ، ترخیص و ... مکلفیم ضمن اطلاع رسانی کامل حقوق گیرندگان خدمت ، وفق آن عمل نماییم.

دکتر دادخواه کارشناس حوزه درمان مستقیم نیز با ارائه نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط موسسه پژوهشی خارج از سازمان ، با اعلام رضایتمندی 95 درصدی از خدمات درمانی سازمان تاکید کرد که این عدد باید ما را در ارائه خدمات جدی تر نموده و تلاش نماییم که این رقم را به صد برسانیم.

ارائه سخن ونقطه نظرات تعدادی از مدیران استانی حسن ختام این نشست بود.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان استان گلستان نیز درپایان ضمن تقدیر از حضور رؤسا وکارشناسان پیرو تاکید ستاد مرکزی سازمان مبنی بر اجرای جدی تر طرح تکریم ارباب رجوع از حاضرین خواست که این موضوع را جدی تر از قبل پیگیری نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .