عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه اول در بین 31 استان کشور در شاخص های اختصاصی

توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان انجام شد:

کسب رتبه اول در بین 31 استان کشور در شاخص های اختصاصی

 ایرج خرازی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان عنوان کرد :اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان رتبه اول را در بین 31 استان کشور کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ضمن اعلام این خبر گفت:  رتبه اداره کل در سال 1393 در جمع 31 استان کشور در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در جایگاه  29بود.
وی در ادامه گفت: براساس ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی سال 1394 در بین دستگاههای  اجرایی کشور این اداره کل  موفق به کسب رتبه اول در شاخص های اختصاصی و رتبه چهارم در شاخص های عمومی از سوی ایرج خرازی مشاور رییس سازمان و مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی  و پاسخگویی به شکایات اعلام شد.
کریمی افزود: این موفقیت با تلاشهای خالصانه و دلسوزانه تمام مدیران و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بدست آمده است.
وی همچنین در ادامه بیان کرد: مدیریت عملکرد، بازرسی  و پاسخگویی به شکایات با در نظر گرفتن میزان رشد و پیشرفت هر دستگاه و اجرایی کردن اسناد بالادستی و همچنین میزان تحقق و دستیابی دستگاهها به اهداف و سیاست ها، سند  چشم  انداز توسعه  کشور ارزیابی و رتبه بندی استانها را اعلام می نماید
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری استان گلستان در پایان اضافه کرد: در سال 95 با کمک همکاران پرتلاش و سخت کوشم اقدامات بسیار ارزنده ایی در سطح استان در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گرفته، امیدواریم با این اقدمات بتوانیم  رتبه اول کشور را کسب نماییم.
 
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .