عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبریک روز علوم آزمایشگاهی و تقدیر از کارکنان آزمایشگاههای زندانهای استان گلستان


تبریک روز علوم آزمایشگاهی و تقدیر از کارکنان آزمایشگاههای زندانهای استان گلستان

تبریک روز علوم آزمایشگاهی و تقدیر از  کارکنان آزمایشگاههای زندانهای استان گلستان

 مدیرکل زندانهای استان گلستان با حضور در زندانهای استان ضمن تبریک روز علوم آزمایشگاهی از کارکنان آزمایشگاهها با اعطا لوح سپاس  تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی،مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در مراسم تقدیر از مسئولین آزمایشگاه های زندانهای استان که در زندان گنبد کاووس برگزار گردید ضمن تبریک روز علوم آزمایشگاهی، گفت: روز علوم آزمایشگاهی را به همه همکاران عزیزم در مجموعه زندانهای استان تبریک عرض می کنم.باید با هم برای تحقق اهداف سازمانی تلاش نماییم.

رضوانی در ادامه به کارکنان زندان تأکید نمود:  در سال جدید انتظار می رود این قشر زحمتکش با اهتمام وجدیت کامل در زمینه های مختلف اصلاحی و تربیتی در سطح زندان گام بردارد.

در ادامه این مقام قضایی بیان داشت:  تمامی کارکنان بایستی انضباط اداری و اخلاقی را رعایت و به آن مقید باشند و شئونات اداری را هم در اداره و هم در خارج از اداره رعایت نمایند.

وی افزود:  از مدیران انتظار می رود که بدون نیاز به درخواست همکاران، افرادی که شایسته ارتقاء هستند را معرفی نمایند تا در واحد خودشان یا در واحد های دیگری بکارگیری گردند.همکارانی که قصد ادامه تحصیل را دارند سعی کنند رشته تحصیلی آنها مرتبط با ردیف های اداری باشد تا کاربردی گردد.

 رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان بیان داشتند: همکاران سعی بر این داشته باشند که در محیط کار با انگیزه کار کنند و محیط کار باید رقابتی باشد.

سپس رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان از کارکنان آزمایشگاهها و کارکنان ساعی با اعطا لوح  سپاس تقدیر نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 816
  • کد خبر : 32723