عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش تعاملات درراستای توسعه خدمات


افزایش تعاملات درراستای توسعه خدمات

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، با عنایت به نقش غیرقابل انکار تعاملات در توسعه اهداف مشترک ، رئیس شعبه تامین اجتماعی آزادشهر در رأس تیمی از کارشناسان آن شعبه از درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کرد.

دراین بازدید که مورد استقبال ریاست و همکاران درمانگاه واقع شد ، دکتر نجفی رئیس درمانگاه مذکور ضمن تبریک سال جدید و ایام مبارک ماه رجب ابراز امیدواری کرد که توسعه تعاملات نهایتا منجر به توسعه خدماتی گردد که نفع آن به بیمه شدگان می رسد و تمام این نشستها و جلسات به این هدف مهم واصل گردد.

دکتر نجفی ضمن خیر مقدم به ریاست و همکاران شعبه تامین اجتماعی ، افزود : دو بخش بیمه و درمان سازمان تامین اجتماعی همواره به عنوان دو بال خدمتگزاری سازمان به بیمه شدگان محسوب شده و همانقدر که بخش بیمه ای درتخصیص خدمات بلند مدت و کوتاه مدت نقش مهمی دررضایتمندی و احقاق حقوق بیمه شدگان ایفا می نماید ، بخش درمان نیز با حفظ  وارتقاء سطح بهداشت و سلامتی نیروی کار ومولد جامعه تلاش می نماید که این سرمایه ها را برای سازمان و کشور حفظ نماید تا در سالی که مزین به تولید و اشتغال است ، سلامت نیروی کار و منابع انسانی مورد نیاز بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

عسکری رئیس شعبه آزادشهر نیز توسعه ارتباطات را زیر ساخت توسعه همکاری دانست و از فرصت پیش آمده دراین خصوص تقدیر وتشکر نمود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .