عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ملاقات حضوری مدیر درمان گلستان با بیمه شدگان با هدف تکریم ارباب رجوع


ملاقات حضوری مدیر درمان گلستان با بیمه شدگان با هدف تکریم ارباب رجوع

ملاقات حضوری مدیر درمان گلستان با بیمه شدگان با هدف تکریم ارباب رجوع

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، با عنایت به ضرورت وجود مبادی متعدد ارتباطی بر اساس وجود مخاطبان ناهمگن سازمانی ، مدیریت درمان تامین اجتماعی تلاش نموده است که این هدف را محقق نماید.

بر همین اساس ، علاوه بر سیستم های ارتباطی سنتی و الکترونیکی ، یکی از راههای ارتباطی بسیار مؤثر که از سالها قبل مورد توجه بوده است ، برنامه  ملاقات های هفتگی بوده است که هم اکنون نیز این موضوع درمدیریت درمان گلستان روزهای سه شنبه هرهفته درحال اجراست.

دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان با عنایت به اینکه سه شنبه هرهفته تعداد زیادی از مراجعان جهت ملاقات با وی مراجعه می نمایند گفت : مشکل اغلب مراجعان اشتغال است و با عنایت به محدودیت جذب و نیز تاکید بر جذب نیروی مورد نیاز از طرق رسمی اطلاع رسانی ، ثبت نام ، آزمون و مصاحبه ، نمی توان اقدام مؤثری جهت اینگونه درخواستها انجام داد.

وی سایر مشکلات مطروحه توسط مراجعان را بسیار پراکنده دانست و تاکید کرد که معمولا مشکلات درمانی و مرتبط با حوزه ماموریت مدیریت درمان ، درمراکز مرتفع شده و کمتر پیش می آید که بیمه شده ای جهت اینگونه امور مراجعه نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان یکی دیگر از مهم ترین درخواستهای مراجعان را دریافت کمک هزینه درمان دانست که با عنایت به ضوابط سازمانی از شرایط ومحدودیتهای خاصی برخوردار است و از بیمه شدگان خواست که اولویت مراجعه به مراکز درمانی را به ترتیب ابتدا مراکز ملکی سازمان ، سپس مراکز طرف قرارداد دولتی و درمرحله نهایی مراکز طرف قرار داد خصوصی را جهت درمان خود انتخاب نمایند و اگر خدمات مورد نظر آنها در سه مورد فوق وجود نداشت به مراکز فاقد قرارداد با سازمان مراجعه نمایند.

دکتر نصرتی درپایان افزود : سازمان تامین اجتماعی تلاش نموده است که با دو بخش درمان مستقیم وغیر مستقیم خدمات متنوع و باکیفیت درمانی را دراختیار بیمه شدگان قرار دهد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .