عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر استاندار گلستان از مدیرکل کانون پرورش فکری

به جهت ترویج عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی صورت گرفت:

تقدیر استاندار گلستان از مدیرکل کانون پرورش فکری

تقدیر استاندار گلستان از مدیرکل کانون پرورش فکری

استاندار گلستان با اهدای لوح تقدیری از اقدامات اجرایی و فعالیت های اثرگذار مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه تقویت و ترویج عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، کانون پرورش فکری به لحاظ عملكرد مفید و موثر در این حوزه، در بين دستگاه هاي اجرايي جزء دستگاه هاي فعال و برگزیده شناخته شد که در اين راستا حسن صادقلو استاندار گلستان طي لوح تقديري از مديركل و مجموعه کانون پرورش فکری تقدير و تشكر نمود.

گفتنی است سرهنگ زاهدي به نمايندگي از استاندار گلستان در اداره كل كانون پرورش فكري حضور يافته و اين لوح را به مديركل كانون اهدا كرد.

در بخشي از اين لوح آمده است :

اقدامات ارزشمند شما در فعاليتهاي ستاد صيانت استان ، تاثير بسزايي در تقويت ترويج عفاف و حجاب و صيانت از حقوق شهروندي داشته و افزايش رضايتمندي مردم و مسئولين نظام را فراهم نموده است .

بدينوسيله از تلاش صادقانه و بي شائبه شما قدرداني نموده و توفيقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در ظل توجهات حضرت بقيه ا... الاعظم ( عج ) و تحت رهبري ولي امر مسلمين، حضرت آيت ا... خامنه اي (مد ظله العالي) در دولت تدبير و اميد از خداوند متعال مسئلت دارم.

حسن صادقلو - استاندار

تقدیر استاندار گلستان از مدیرکل کانون پرورش فکری

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .