عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری برنامه انتخابی رشته های ورزشی اعزامی به جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان تحت سرپرستی کشور


برگزاری برنامه انتخابی رشته های ورزشی اعزامی به جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان تحت سرپرستی کشور

برگزاری برنامه انتخابی رشته های ورزشی اعزامی به جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان تحت سرپرستی کشور
 مسئول تربیت بدنی بهزیستی استان با اعلام برگزاری برنامه های انتخابی رشته های ورزشی اعزامی به جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی کشور گفت: به منظور مشارکت بیشتر و بهتر فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی و کسب نتایج بهترآنان ،هر ساله برنامه انتخابی مسابقات ورزشی فرزندان تحت سرپرستی به میزبانی اداره کل بهزیستی استان و با حضور مربیان توانمند استان برگزار می شود .
اسکندری افزود:امسال نیز همانند سالهای گذشته و با همکاری و مشارکت بهتر دفتر شبه خانواده، شرایط برگزاری برنامه های انتخابی در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن  پنجشبه 31 فروردین ماه برگزار شد ومرحله دوم آن نیز با حضور پرشور فرزندان تحت سرپرست بهزیستی برگزار می شود.
این دوره مسابقات در دو رده سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال ودر 6 رشته ورزشی : فوتسال پسران،والیبال دختران ، شطرنج ، شنا ، آمادگی جسمانی ، دوومیدانی و تنیس روی میز دختران وپسران در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اسکندری در ادامه خاطرنشان ساخت : مرحله اول همان انتخابی فوتسال فرزندان در دو رده سنی زیر14 و بالای 14 سال در تیرماه سال جاری در اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسر و حبیب ابن مظاهر تنکابن برگزار می شود و مرحله دوم جشنواره فرزندان دختر و مرحله سوم مسابقات جشنواره فرزندان پسر با حضور تیم های فوتسال راه پیدا کرده به مسابقات و رشته های انفرادی برگزار می گردد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها وهمکاری دفتر شبه خانواده و معاون اجتماعی بهزیستی استان اظهار داشت : می طلبد که روسای ادارات بهزیستی شهرستانها ، کارشناسان دفاتر شبه خانواده و مراکزتحت نظارت این معاونت در خصوص شناسایی بهتر استعدادها همکاری مناسبی با دفتر تربیت بدنی این اداره کل داشته باشند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 479
  • کد خبر : 32883