عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل زندانها با کارکنان زندان مرکزی گرگان برگزار شد


جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل زندانها با کارکنان زندان مرکزی گرگان برگزار شد

جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل زندانها با کارکنان زندان مرکزی گرگان برگزار شد

 مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان زندان مرکزی گرگان، گفت: به پاس زحمات و تلاش شما عزیزان توانسته ایم در مقابل مقام عالی سازمان سربلند باشیم.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی، افزود: در محیط شغلی مسائلی مواردی وجود د ارد که همه ما به عنوان نیروی انسانی سازمان به آن توجه نموده و متعهد باشیم.

رضوانی در ادامه، تأکید نمود: باید در ارتباطات سازمانی، رعایت شأن مدیران بشود چرا که هم تکلیف اداری و قانونی است.

وی افزود: برای رعایت شاًن مدیر اولین نکته رعایت اخلاق اداری می باشد و دومین مورد اطاعت و اجرای دستور مدیر هر مجموعه است و هر تصمیمی توسط مدیر مجموعه انجام می گیرد همه ملکف هستیم سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه به مدیران توصیه نمود: مدیران باید نسبت به زیر مجموعه خود شاًن ادارای را رعایت نموده و رعایت اخلاق را داشته باشد.

این مقام عالی زندان در استان گلستان اظهار داشت بر این اعتقاد هستیم مدیران و پرسنل هر اداره اسوه و الگوی آن سازمان می باشند.

در ادامه این مقام قضایی اظهار نمود: شاًن همکار باید توسط خودش حفظ شود و خودش هم باید رعایت نموده و اگر خدای ناکرده کسی اخلاق خوب نداشته باشد خودش دچار آسیب خواهد شد و اگر نتواند حقوق متقابل را داشته باشد برای ما که مربی اصلاح و تربیت به شمار میرویم  نمیتواند در اصلاح زندانیان قدم مثبت بردارد و این دچار اختلال در برنامه های سازمانی خواهد شد و اگر فردی به دنبال بالابردن خود در سطح اداری میباشد لازم است مثبت گرا باشد.

مدیرکل زندانهای استان گلستان در ادامه افزود:پیامبر اکرم ص می فرماید عقلانیت بشر پس از ایمان به خدا و مدارا کردن است  . لذا لازم است در برخورد با همکاران و ارباب رجوعان روحیه ایثارگری و مدارا را داشته باشیم و کار را با کیفیت خوب انجام دهیم.

وی اظهار داشت افرادی به مجموعه ما مراجعه می نمایند که قشر مستضعف جامعه می باشند و ما وظیفه داریم به آنها کمک نموده و نباید از این مشکلی که برای آنها پیش آمده است سوء استفاده نماییم.

رییس ستاد کاهش آسیب زندانهای استان،افزود: یکسری تعهداتی است که همه ما نسبت به سازمان داریم و ما همه مستخدم هستیم تکلیف داریم که ایمان ، صداقت و حفظ حقوق بیت المال را به نحو احسن داشته باشیم . لذا لازم است شما عزیزان بدانید که حضور در محیط کار فقط برای کار است و باید محیط کار را برای انجام تخلف و عمل مجرمانه برای زندانیان نا امن نمایید .

وی عنوان نمود: یکی سیاست های  کاری اینجانب در سال 96 سلامت کارکنان می باشد ، و وظیفه من مدیر است که پرونده سلامت بری کارکنان خودم درست نمایم چون سلامت روح و روان پرسنل مهمترین اولویت می باشد.

وی افزود ما مسئول اصلاح و تربیت مجرمین هستیم و باید مصادیق اداری را رعایت نماییم و باید خودمان هم در ساعات اداری و هم ساعات غیر اداری  رعایت شئونات اسلامی را داشته باشیم چون در ساعات غیر اداری هم ما را به اسم مربی اصلاح و تربیت می شناسند.

فردین گرگانی مدیر زندان قبل از سخنان مدیرکل زندانهای استان گلستان اظهار داشت اگر  میخواهیم آرامش داشته باشیم باید دارای مکارم اخلاق بوده و بقول یک جامعه شناس که می فرماید تنها چیزی که انسان را از مرداب نجات میدهد تقویت روحیه دینی و اخلاقی مباشد.

وی افزود سال 95 با همه مشکلاتی که داشتیم در مجموع سال خوبی بود برابر بازدید دو مقام عالی نظارتی سازمان عملکرد این زندان مورد توجه قرار گرفت و بنا به نظر این مقامات اقدامات خوبی در زندان صورت گرفته است .که جادارد از حمایت های مقام عالی زندانهای استان گلستان و همکاران عزیزم تشکر نمایم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 2160
  • کد خبر : 32962