عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار نماینده مردم غرب استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان


دیدار نماینده مردم غرب استان با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، در جلسه ای که با حضور نماینده محترم مردم شهرستان های بندرگز ، کردکوی ، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ، مدیر امور آبفار شهرستان کردکوی و شورای اسلامی و دهیار روستای نامن برگزار شد مشکلات آب شرب این روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در ابتدای این جلسه مهندس خواستار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گزارشی از روند پروژه های آبرسانی این شرکت در شهرستان های بندرگز ، کردکوی ارائه کرد.

 در ادامه این جلسه شورا و دهیار روستای نامن مشکلات آب شرب این روستا را مطرح نمودند که مقرر گردید تا پایان آبان ماه نسبت به نصب مابقی کنتورها و رفع مشکلات آب شرب این روستا اقدامات لازم صورت گیرد.

 در این دیدار دکتر نظری مهر ضمن تقدیر از مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی در راه خدمات رسانی مطلوبتر به جامعه روستایی، بر لزوم تسریع در تأمین منابع آب شرب سالم و رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابی خود تأکید کرد .

دکتر نظری مهر همچنین با اشاره به اهمیت آب شرب و نقش آن در سلامتی جامعه در جهت رفع مشکلات و موانع پیش رو، برای حمایت و همراهی لازم با شرکت آب و فاضلاب روستایی قول مساعد داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .