عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل از جانبازان آبفای گلستان


تجلیل از جانبازان آبفای گلستان

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه طی سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از رشادتها و فداکاریهای جانبازان ، سربلندی و آسایش و آرامش ایران اسلامی را مدیون دلاور مردیها و ایثار این عزیزان در طول 8  سال دفاع مقدس بر شمرد و تکریم جانبازان و یادگاران دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست.

مهندس محمد هادی رحمتی خاطر نشان کرد: ایثار، از خودگذشتگی ،ایمان قوی به یک آرمان متعالی و دفاع از میهن اسلامی در برابر دشمن از جمله مفاهیم والا و عمیقی بودند که در آن برهه حساس ، در عالی ترین حد خود در ایران اسلامی به عرصه ظهور رسیده و باعث خلق حماسه ای به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان شدند.

وی با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ جهاد ،ایثار و شهادت ،جانبازان را نماد متقیان در جامعه عنوان کرد و افزود تقوی از ضروریات جامعه بوده که جانبازان از این مهم برخوردارند.

مهندس رحمتی تصریح کرد فلسفه اصلی برگزاری چنین نکوداشتی تقدیر از زحمات و ایثارگری جانبازان است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند ،هرچند معتقدیم که این قدردانی نمی تواند ذره ای از آن سختی هایی که جانبازان متحمل شده اند را جبران نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین استارمی افزود:امنیت امروز ما مدیون رشادت های ایثارگران عزیز در طول 8 سال جنگ تحمیلی است که خود را به خطر انداختند تا ما امروز در آسودگی زندگی کنیم .

وی با بیان این که این روزها دفاع از اسلام فراتر از مرزها رفته، گفت : باید قدر شناس کسانی باشیم که برای دفاع از اسلام و وطن جان خودرا به خطر انداختند و جانانه جنگیدند.

بمناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین به منظور گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جان برکفان عرصه جهاد وشهادت، مراسم مولودی خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت در خجسته سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) انجام شد.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت آبفای گلستان و معاونین با اهداء لوح تقدیر  و هدایای نفیس از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جوانان برتر شرکت  قدردانی کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 749
  • کد خبر : 33497