عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به مناسبت هفته جوان


پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به مناسبت هفته جوان

 بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان طی پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و فرا رسیدن هفته جوان را تبریک گفت.

روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان، بهمن طیبی ، دبیر ستاد ساماندهی گلستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و هفته آن پیام تبریکی صادر نمود.
در متن پیام آمده است:
یازدهم شعبان ، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نامگذاری آن به نام روز جوان نشانه ای است برای جوانان تا مسیر پیش روی زندگی پر از خیر و برکت خود را در راه الگوی تمامی جوانان با بصیرت و دانش طی بنمایند.

جوان ، مظهر سرزندگی و بالندگی و قلب تپنده ای است که روح اجتماع را جلا می بخشد و مایه بالندگی و پویایی و رستگاری جامعه است. جوانان به عنوان نیروهای فعال و پرتلاش ، آگاه ، خلاق و متفکر نقش مهم و ارزنده ای در ساختار یک جامعه دارند و سرمایه آینده یک ملت محسوب می شوند. یکی از مهمترین راه های پیشرفت و ترقی کشورها سرمایه گذاری بر روی جوانان می باشد.
جوانان ایران اسلامی همواره در عرصه ها و دوره های مختلف حضوری پرشور، آگاهانه و هوشمندانه داشته اند و نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیشرفت کشور ایفا نموده اند. لذا توجه و نگاه ویژه به مسائل جوانان و توانمندی های آنها در سطح استان و در تمام برنامه ریزی ها مورد توجه می باشد.
حضرت علی اکبر(ع) به‌عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی به شمار می رود.
اینجانب فرا رسیدن هفته جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) ،ولادت الگوی جوانان ایران اسلامی را به تمامی جوانان کشور بویژه جوانان گلستانی تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و موفقیت روزافزون آنها را در مسیر رشد و توسعه کشور از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

بهمن طیبی
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .